Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
vi have været sammen i lige knap 6 år
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvor længe havde i været sammen før i begyndte på baby projektet? Min kæreste og jeg har været sammen i 5 måneder, (vi har kendt hinanden i 3 år)Og vi er begge to vildt skrukke!! Kan bare ikke finde ud af, om det er for tidligt (Ved hvad det indebærer, har to børn i forvejen)
Hvor længe havde i været sammen før i begyndte på baby projektet? Min kæreste og jeg har været sammen i 5 måneder, (vi har kendt hinanden i 3 år)Og vi er begge to vildt skrukke!! Kan bare ikke finde ud af, om det er for tidligt (Ved hvad det indebærer, har to børn i forvejen)
i 5 mdr var vi kærester, da vi var 7 måneder sammen blev jeg gravid, vores lille dreng er nu 5 måneder, og vi er stadig meget forelskede i hinanden og vores lille bebs
Vi havde været sammen i 11 måneder, da vi smed præventionen. Der gik så et år, før det lykkedes
Min kæreste var vist klar efter ganske få måneder, men jeg turde ikke kaste mig ud i det i så nyt et forhold
Det var kærlighed ved første blik i August 2011, fra første dag begyndte vi at kæreste og Marts 2012 blev jeg gravid
Efter et halvt år vidste vi at vi skulle have børn sammen, men grundet praktikaliteter gik der et halvt år mere inden vi startede pb.
Vi havde været sammen som kærester i ca. 6 mrd., men havde kendt hinanden i 12 år
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128