hvor længe havde i været sammen før..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2014

Bshizzle

Ca 3 år...

(prøvede 1/2 år inden inden vi stod med en positiv test). 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2014

Aagaard

8 år - men vi fandt også hinanden tidligt :-) Min kæreste var 17 og jeg 18

Anmeld

12. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi havde været sammen i 6 år, inden jeg smed pillerne. Der var gevinst i første hug. Thea bliver 6 år til sep. Vh stine

Anmeld

12. maj 2014

Hullahop92

Lidt over 5 år. :-)

Anmeld

12. maj 2014

Just123

Jeg er 18 og min kæreste 19. Vi har været sammen i snart et år, dog har vi kendt hinanden i 6 år. Vi har boet sammen siden dagen før vi blev kærester og flyttede i hus for 6 måneder siden. Da vi havde været sammen i 4-5 måneder, fandt min læge ud af at jeg havde for høj blodtryk og sygehuset bad mig stoppe p-piller. Pga hormonsvininger tog jeg 12 kg på, på en måned, trods sund kost og træning. Jeg valgte jeg ikke ville starte på P-piller igen. Det er nu 6 måneder siden jeg droppede dem og er stadig ikke gravid. Vi har begge altid gerne vil have børn forholdvis tidligt, og er enige om at det kommer når det kommer. 

Anmeld

12. maj 2014

mommy1991

Anonym skriver:

Hvor længe havde i været sammen før i begyndte på baby projektet?

Min kæreste og jeg har været sammen i 5 måneder, (vi har kendt hinanden i 3 år)
Og vi er begge to vildt skrukke!!
Kan bare ikke finde ud af, om det er for tidligt

(Ved hvad det indebærer, har to børn i forvejen)

Vi havde været kærester i 3 mdr, da vi begyndte på PB og har i dag dejlige Leander på 9 måneder  

Kan selvfølgelig ikke svare på om det er for tidligt for jer, men det var det i hvertfald ikke for os 

Anmeld

12. maj 2014

Mor til F

Min kæreste og jeg,  havde været sammen i 2  år og 3 måneder da jeg smed pillerne.  Vi var enige om,  at vi gerne ville have et barn sammen  

Fik mens efter 6 måneder og efter yderligere 6 måneder blev jeg gravid.  Havde desværre en MA En måned efter fik jeg æl og blev gravid. Er 29+3 idag

Anmeld

12. maj 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
Anonym skriver:

Hvor længe havde i været sammen før i begyndte på baby projektet?

Min kæreste og jeg har været sammen i 5 måneder, (vi har kendt hinanden i 3 år)
Og vi er begge to vildt skrukke!!
Kan bare ikke finde ud af, om det er for tidligt

(Ved hvad det indebærer, har to børn i forvejen)

Vi havde været sammen 5 1/2 år inden vi gik i gang og blev gravid med det samme.
Nu har vi 3 børn og har været sammen i 16 1/2 år

/ Taco78 

Anmeld

13. maj 2014

Emisoph

Vi havde været sammen i 2 år da jeg lagde p-pillerne på hylden. Nu har vi været sammen 6 år og venter vores første barn til august

Anmeld

13. maj 2014

B&J

vi havde været sammen i næsten 1år og nu har vi været sammen i snart 6 hold da op tiden flyver der ud af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.