Vuc og barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2014

Chili

-Sigrid- skriver:

Jeg er gravid og går på HF på VUC
Mine medstuderende var ikke ligefrem begejstrede, men jeg syntes det passer helt vildt godt 

----------------------------------------------------------

Sorry, havde ikke læst det ordentligt. Jeg ville ikke tage mit barn med i skole før det var 4+ år og maks en dag 

Haha
Gravid har jeg ikke noget imod at gå og være på VUC, men ja, nok smartest at vente et par måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2014

Chili

ano14316 skriver:

Jeg ville ikke regne med at have barn med hver dag... Men hvad med at læse det på e-learning?

Det er 6-7 uger helt til slut, og kan ikke overskue at have det hele som e-learning de 9-10 måneder..

Anmeld

12. maj 2014

Chili

Røverdatter skriver:

Jeg har stemt go med den forudsætning at du tager fagene på fjernundervisning. Dvs at du er hjemmestuderende :-)

Det kan jeg ikke overskue, når det er 9 måneder "uden noget" og 6-7 uger inden skolen slutter hvor baby er der

Anmeld

12. maj 2014

Loan

Jeg studere selv HF på VUC og jeg har en enkelt gang måtte tage min søn på 2 år og 5 måneder med, en dag kun ned tre lektioner men havde det så skidt med det overfor mine medstuderende selvom de alle har givet udtryk både før og efter at det var helt i orden og kontaktet min lære også før. Det var så heller ikke en normal dag men mere afslappet og min lære er heldigvis så frisk at han pjattede alle tre lektioner med knægten og lod ham stå oppe foran og være medunderviser i ordets bogstaveligste forstand for alt min lære sagde pegede han på og sagde Ja! Og mor her måtte svare på mange ting fordi min søn igen og igen valgte mig suk

Anmeld

12. maj 2014

Clisolka

Af hensyn til dine medstuderende? No-go  Jeg ville ikke selv kunne koncentrere mig som studerende, hvis en rendte frem og tilbage... 

Min ældste var den nemmeste pige som spæd - tænkte at så heldige var vi ikke med lillebror, og det var vi bestemt heller ikke.. Jeg kan kun sige et ord, kolikbarn 

Anmeld

12. maj 2014

LilleChelle

Jeg vil også sige no go - både fordi det forstyrrer de andre der studerer, men lige så meget fordi jeg synes den første tid med baby er SÅÅÅÅ vigtig. Hvorfor smide den væk pga. et studie? Studiet er der altid - det er babys første tid ikke. 

Anmeld

12. maj 2014

-Sigrid-

Jeg har været rigtig glad for at være studerende mens jeg var gravid, det var utroligt fleksibelt mht opkast, bækkensmerter osv Så dén del kan jeg kun anbefale

Anmeld

12. maj 2014

Isabella_mor

Af respekt for ens medstuderende, så er det no go at tage baby med på skolen til undervisning. 

Det er egentlig ligegyldigt hvilken skole man går på synes jeg. Da det kan være enormt forstyrrende. 

Anmeld

12. maj 2014

ano14316

Chili skriver:

Det er 6-7 uger helt til slut, og kan ikke overskue at have det hele som e-learning de 9-10 måneder..

Nåhh altså det er en uddannelse du vil starte til august og i snakker om at starte pb nu.

Så ville jeg sige at I skulle vente lidt..

Anmeld

12. maj 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

NEJ da!

Synes jeg ikke ville være fair overfor de andre studerende, troede ikke engang man måtte det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.