Vuc og barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Barn på VUC

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.059 visninger
29 svar
10 synes godt om
11. maj 2014

Chili

Hej piger
Glædelig mors dag

Jeg har en søn på 1,6 og min mand og jeg har snakket om en til, jeg mangler 1 år på min hf, men tænkte i forhold til videre uddannelse at baby måske kunne komme i marts/april måned.
Er der nogle der har erfaringer med at tage baby med i skole på VUC?
Go eller no go? Også i forhold til andre studerende

God aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2014

FrkGranger

Chili skriver:

Hej piger
Glædelig mors dag

Jeg har en søn på 1,6 og min mand og jeg har snakket om en til, jeg mangler 1 år på min hf, men tænkte i forhold til videre uddannelse at baby måske kunne komme i marts/april måned.

God aften

Har ikke selv gået på VUC, men på seminariet hvor jeg gik var der nogen der havde børn med og jeg kunne ikke se et problem med dem der havde stille børn, men det kan man jo ikke forvente af et spædbarn, så jeg ville syntes det bar meget frustrerende hvis en skulle gå ind og ud af døren da, ved gråd osv

Anmeld

11. maj 2014

esioul

Chili skriver:

Hej piger
Glædelig mors dag

God aften

synes ik man kan byde klassekammeraterne at tage barn med hver dag. Synes det er ok med en dag indimellem, men hver dag nej. Det ville forstyrre undervisningen.

Anmeld

11. maj 2014

Chili

FrkGranger skriver:

Har ikke selv gået på VUC, men på seminariet hvor jeg gik var der nogen der havde børn med og jeg kunne ikke se et problem med dem der havde stille børn, men det kan man jo ikke forvente af et spædbarn, så jeg ville syntes det bar meget frustrerende hvis en skulle gå ind og ud af døren da, ved gråd osv

Ja, det rigtigt, man ved aldrig hvordan barnet bliver..
Vores søn har bare været så nem og sovet, så det er selvfølgelig den tanke man har
Og hvis man får et helt umuligt barn, skal man jo stadig i skole..

Anmeld

11. maj 2014

Chili

esioul skriver:

synes ik man kan byde klassekammeraterne at tage barn med hver dag. Synes det er ok med en dag indimellem, men hver dag nej. Det ville forstyrre undervisningen.

Ja, du har nok ret..
Det ville alligevel være 2 måneder

Anmeld

11. maj 2014

TNBC

Chili skriver:

Hej piger
Glædelig mors dag

God aften

Hver dag nej, for det ville forstyrre, hver gang du skal ud og give mad, skifte ble, når barnet græder.

Anmeld

11. maj 2014

Chili

Yurie skriver:

Hver dag nej, for det ville forstyrre, hver gang du skal ud og give mad, skifte ble, når barnet græder.

Ja, vi må nok vente til jeg er blevet student

Anmeld

12. maj 2014

Pcokate

Chili skriver:

Hej piger
Glædelig mors dag

God aften

Hvad med at tage enkeltfag på flex eller e-learning i stedet? 

Anmeld

12. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvad med fjernundervisning? Det gjorde min kæreste og det fungerede super godt. Selvfølgelig kræver det lidt selvdiciplin, men hvis man har det, ville det da være en super løsning

Anmeld

12. maj 2014

Trekløver(:

Vil sige no-go, da i ikke kan vide hvilket barn i får. Jeg ville vente til du var færdig ellers ville jeg tager fagene på fjenstudie. Er selv studerende på fjernstudie og er færdig med HF til december, og jeg har min datter på 9 mdr. hjemme indtil jeg er færdig og skal læse videre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.