Vuc og barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2014

wamse

Synes det er no go overfor andre studerende, der er sikkert også andre med børn, og det ville blive noget af et cirkus, hvis alle tog deres børn med, og det er slet ikke sikkert, at uddannelsesstedet er indforstået med, at man tager børn med.

Så hellere vente eller selvstudie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2014

Tip!

Af hensyn og respekt for dine med studerende, ville jeg ikk gøre det... 

En enkel dag ville ikke gøre noget, men der sidder jo andre og skal have optimal undervisning... Det vil de ikke få, med en baby i timerne... 

Anmeld

12. maj 2014

-Sigrid-

Hej piger
Glædelig mors dag

Jeg har en søn på 1,6 og min mand og jeg har snakket om en til, jeg mangler 1 år på min hf, men tænkte i forhold til videre uddannelse at baby måske kunne komme i marts/april måned.
Er der nogle der har erfaringer med at tage baby med i skole på VUC?
Go eller no go? Også i forhold til andre studerende

God aften

Jeg er gravid og går på HF på VUC
Mine medstuderende var ikke ligefrem begejstrede, men jeg syntes det passer helt vildt godt 

----------------------------------------------------------

Sorry, havde ikke læst det ordentligt. Jeg ville ikke tage mit barn med i skole før det var 4+ år og maks en dag 

Anmeld

12. maj 2014

ano14316

Chili skriver:

Hej piger
Glædelig mors dag

Jeg har en søn på 1,6 og min mand og jeg har snakket om en til, jeg mangler 1 år på min hf, men tænkte i forhold til videre uddannelse at baby måske kunne komme i marts/april måned.

God aften

Jeg ville ikke regne med at have barn med hver dag... Men hvad med at læse det på e-learning?

Anmeld

12. maj 2014

Chili

Pcokate skriver:

Hvad med at tage enkeltfag på flex eller e-learning i stedet? 

Det kan man ikke med alle fag.
Og jeg ville også først have termin omkring april, så der ville næsten ikke være mere skole tilbage

Anmeld

12. maj 2014

Chili

Mor11 skriver:

Hvad med fjernundervisning? Det gjorde min kæreste og det fungerede super godt. Selvfølgelig kræver det lidt selvdiciplin, men hvis man har det, ville det da være en super løsning

Vi ville planlægge termin i april, så der slutter skolen næsten.
Har brug for noget at møde op til, de 9 måneder..

Anmeld

12. maj 2014

Chili

M_V skriver:

Vil sige no-go, da i ikke kan vide hvilket barn i får. Jeg ville vente til du var færdig ellers ville jeg tager fagene på fjenstudie. Er selv studerende på fjernstudie og er færdig med HF til december, og jeg har min datter på 9 mdr. hjemme indtil jeg er færdig og skal læse videre.

True. Tror også det bliver til vi venter til juli i stedet
Altså termin der.

Anmeld

12. maj 2014

Chili

wamse skriver:

Synes det er no go overfor andre studerende, der er sikkert også andre med børn, og det ville blive noget af et cirkus, hvis alle tog deres børn med, og det er slet ikke sikkert, at uddannelsesstedet er indforstået med, at man tager børn med.

Så hellere vente eller selvstudie

Tror også vi venter et par måneder, så jeg lige kan blive student først.
Så må den anden uddannelse lige vente et halvt år

Anmeld

12. maj 2014

Røverdatter

Chili skriver:

Hej piger
Glædelig mors dag

God aften

Jeg har stemt go med den forudsætning at du tager fagene på fjernundervisning. Dvs at du er hjemmestuderende :-)

Anmeld

12. maj 2014

Chili

Twinkle little star skriver:

Af hensyn og respekt for dine med studerende, ville jeg ikk gøre det... 

En enkel dag ville ikke gøre noget, men der sidder jo andre og skal have optimal undervisning... Det vil de ikke få, med en baby i timerne... 

Nej, kan godt være. Hvis nu man får en der er helt umulig
Vi må vente et par måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.