Barnevogn - hvad har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2014

Anonym trådstarter

Emmaljunga overvejer jeg også, har set og hørt de hænger, men hvis man behandler dem rigtig så gør de vel ikke Det næste problem bliver nok og få den i min lille bil og den kan ikke udskiftes inden der kommer en baby engang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2014

Marts<3

Rockertand skriver:

Odder masseproduceres ikke i Kina.
Emmaljunga, Odder, B&O, Mærsk og stort set alle andre virksomheder benytter sig af underleverandører fra andre lande, men det gør dem næppe til "Made in China".

Den er lavet i Kina, og samlet i dk? Så jo, den er lavet i Kina. Det blev den efter at Babysam opkøbte Odder... Odder har altid været kendt for at de er håndlavet dansk produceret. Derfor prisen. Men det er den jo så ikke mere...

Anmeld

9. maj 2014

Mom2

Marts<3 skriver:

Den er lavet i Kina, og samlet i dk? Så jo, den er lavet i Kina. Det blev den efter at Babysam opkøbte Odder... Odder har altid været kendt for at de er håndlavet dansk produceret. Derfor prisen. Men det er den jo så ikke mere...

Har også hørt produktionen er flyttet til udlandet, dog ikke Kina. Men går du ind på deres hjemmeside, står der ikke noget om at det er flyttet til udlandet, men tvært i mod at det stadigvæk er DK's eneste barnevognsfabrik.

http://www.oddervognen.dk/information/om-odder/

Anmeld

9. maj 2014

Tip!

Jeg havde en emmaljunga Big Star suprême... Var meget glad for den. Intet hang, nem at rengøre osv... Vil klart vælge emmaljunga næste gang også. 

Anmeld

10. maj 2014

Mor til F

Vi har en Odder Classic, som er købt brugt Den er i super god stand, men lidt tung, da jeg ikke er så stor

Vi fik barnevogn,  lift, lagen × 3, madras × 2, regnslag,  myggenet,  parasol,  termotaske + nye dæk og slanger for i alt 900 kr :-)

Vores lille pige,  kommer til verden den 18.07.2014 ♥ 

Anmeld

10. maj 2014

Mie89

Her har jeg 3 barnevogne - en brugt odder 'victoria med x-dream stel' fra 2006, en brugt emmaljunga 'big star supreme' fra 2005 og en ny Brio 'Flow' . 

Odderen står hos mine forældre,  emmaljungaen bruges når han sover i haven (der er ikke direkte adgang fra vejen, så det er bare så dejlig praktisk) og brioen er den "rigtige" barnevogn som vi tager med på tur

Og af de tre, må jeg indrømme at jeg er utrolig skuffet over odderen! Den er bare ikke lige så nem at køre med og i fht emmaljungaen er den meget mere mærket af alderen! Både stellet og farven.. Nu er det så to forskellige familier der har brugt dem, så skal ikke kunne sige noget omkring vedligeholdelsen .. Men jeg var helt sikker på at hvis jeg havde pengene ville jeg købe en odder - og der har jeg altså skiftet mening! 

Vi er så fantastisk glade for brioen -den kører bare så godt! Og så må jeg altså også erkende at jeg i "bybilledet" er glad for ikke at have den samme barnevogn som alle andre!

Anmeld

10. maj 2014

Anonym trådstarter

Mie89 skriver:

Her har jeg 3 barnevogne - en brugt odder 'victoria med x-dream stel' fra 2006, en brugt emmaljunga 'big star supreme' fra 2005 og en ny Brio 'Flow' . 

Odderen står hos mine forældre,  emmaljungaen bruges når han sover i haven (der er ikke direkte adgang fra vejen, så det er bare så dejlig praktisk) og brioen er den "rigtige" barnevogn som vi tager med på tur

Og af de tre, må jeg indrømme at jeg er utrolig skuffet over odderen! Den er bare ikke lige så nem at køre med og i fht emmaljungaen er den meget mere mærket af alderen! Både stellet og farven.. Nu er det så to forskellige familier der har brugt dem, så skal ikke kunne sige noget omkring vedligeholdelsen .. Men jeg var helt sikker på at hvis jeg havde pengene ville jeg købe en odder - og der har jeg altså skiftet mening! 

Vi er så fantastisk glade for brioen -den kører bare så godt! Og så må jeg altså også erkende at jeg i "bybilledet" er glad for ikke at have den samme barnevogn som alle andre!

Jeg har selv tænkt på den der hedder Brio Sense for den tror jeg nemlig kan være i min lille bil

Anmeld

10. maj 2014

FogL

Anonym skriver:

Jeg er ikke gravid og skal heller have børn lige nu, men lidt tanker omkring baby og udstyr har man vel altid. Jeg har altid sagt jeg skulle have en Odder barnevogn, men nu jeg faktisk kommet lidt på andre tanker. Synes Odder er en dyr barnevogn, men det er jo også en lækker barnevogn.

Så jer der ikke har Odder barnevogn, hvad har i?
Smid gerne billeder og link

Jeg ville ikke i mit liv give 10000 kr for en odder - har hørt så meget dårligt om den, om at den går i stykker hele tiden, og at det er mega svært at få dem til at samarbejde med reperation!

Jeg ville hellere give 6000 for en emmaljunga som i det mindste bliver produceret tættere på - og samtidig er billigere, og i mit hoved bedre kvalitet.

Jeg har også kig på en brio sense! Den har langt liggemål, kan fås til 5500 kr inkl lift og en taske til styret hos bornebiksen.dk

Anmeld

10. maj 2014

Anonym trådstarter

Freyjasmor skriver:

Jeg ville ikke i mit liv give 10000 kr for en odder - har hørt så meget dårligt om den, om at den går i stykker hele tiden, og at det er mega svært at få dem til at samarbejde med reperation!

Jeg ville hellere give 6000 for en emmaljunga som i det mindste bliver produceret tættere på - og samtidig er billigere, og i mit hoved bedre kvalitet.

Jeg har også kig på en brio sense! Den har langt liggemål, kan fås til 5500 kr inkl lift og en taske til styret hos bornebiksen.dk

Emmaljunga har jeg også tænkt på, men problemet bliver nok og få den i min bil. Brio sense har jeg også kigget lidt på og tror måske den kan være i min bil har hørt på et andet baby forum at ønskebørn vil lave en barnevogn til mini biler, men har skrevet lidt frem og tilbage med ønskebørn og de ved ikke hvornår den udkommer.

Anmeld

10. maj 2014

FogL

Anonym skriver:

Emmaljunga har jeg også tænkt på, men problemet bliver nok og få den i min bil. Brio sense har jeg også kigget lidt på og tror måske den kan være i min bil har hørt på et andet baby forum at ønskebørn vil lave en barnevogn til mini biler, men har skrevet lidt frem og tilbage med ønskebørn og de ved ikke hvornår den udkommer.

Spændende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.