Anonym skriver:
Jeg er ikke gravid og skal heller have børn lige nu, men lidt tanker omkring baby og udstyr har man vel altid. Jeg har altid sagt jeg skulle have en Odder barnevogn, men nu jeg faktisk kommet lidt på andre tanker. Synes Odder er en dyr barnevogn, men det er jo også en lækker barnevogn.
Så jer der ikke har Odder barnevogn, hvad har i? 
Smid gerne billeder og link 
Jeg har altid godt kunnet lidt Emmaljunga Big Star suprême modellerne, men da jeg kun var 15 da jeg blev gravid med den ældste endte det med en Scandia Wonder XL, den blev til sidst rigtigt dårlig og hang i kalechen, vi havde problemer med stellet hele tiden skulle smøres og det var pænt irriterende. Den holdte lige nøjagtigt til han skulle i børnehave.
Da jeg var gravid med Celina var vi ude og kigge mange gange, jeg kunne rigtigt godt lide Odder, men som du selv beskriver er den pænt dyr. Vi endte med en Emmaljunga Big Star suprême 2013, vi fik en pæn okay rabat og endte med at betale 5599,-. Det er mange penge synes jeg, men vi fortryder bestemt ikke. Elsker simpelthen den barnevogn, den er bare så nem og dejlig at køre med og jeg kan virkeligt anbefale den. Vi har ikke drejehjul på barnevognen men har det på klapvognen og det er bare så træls.
Anmeld