Barnevogn - hvad har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.001 visninger
38 svar
21 synes godt om
8. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg er ikke gravid og skal heller have børn lige nu, men lidt tanker omkring baby og udstyr har man vel altid. Jeg har altid sagt jeg skulle have en Odder barnevogn, men nu jeg faktisk kommet lidt på andre tanker. Synes Odder er en dyr barnevogn, men det er jo også en lækker barnevogn.

Så jer der ikke har Odder barnevogn, hvad har i?
Smid gerne billeder og link

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2014

Marts<3

Odder er efter min mening mega overvurderet. Den blir ikke længere produceret i dk, men i Kina. At gi over 10.000kr for en barnevogn der er lavet i Kina i en masse produktion er crazy.

Vi har en Emmaljunga. Og den har virket upåklageligt. Nogle påstår den hænger, men det gør vores ikke. Den kan strammes op i siden hvis dette skulle ske.

Anmeld

8. maj 2014

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Jeg er ikke gravid og skal heller have børn lige nu, men lidt tanker omkring baby og udstyr har man vel altid. Jeg har altid sagt jeg skulle have en Odder barnevogn, men nu jeg faktisk kommet lidt på andre tanker. Synes Odder er en dyr barnevogn, men det er jo også en lækker barnevogn.

Jeg har altid godt kunnet lidt Emmaljunga Big Star suprême modellerne, men da jeg kun var 15 da jeg blev gravid med den ældste endte det med en Scandia Wonder XL, den blev til sidst rigtigt dårlig og hang i kalechen, vi havde problemer med stellet hele tiden skulle smøres og det var pænt irriterende. Den holdte lige nøjagtigt til han skulle i børnehave.
Da jeg var gravid med Celina var vi ude og kigge mange gange, jeg kunne rigtigt godt lide Odder, men som du selv beskriver er den pænt dyr. Vi endte med en Emmaljunga Big Star suprême 2013, vi fik en pæn okay rabat og endte med at betale 5599,-. Det er mange penge synes jeg, men vi fortryder bestemt ikke. Elsker simpelthen den barnevogn, den er bare så nem og dejlig at køre med og jeg kan virkeligt anbefale den. Vi har ikke drejehjul på barnevognen men har det på klapvognen og det er bare så træls.

Anmeld

8. maj 2014

Benjamins'mor

Jeg har ikke lige et ordentligt billede af den, men her kan man da fornemme hvordan den ser ud.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. maj 2014

FrkGranger

Vi har valgt en trille fix start pakke med 14" hjul...

Glæder mig til at tage den i brug...

Anmeld

8. maj 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Jeg har heller ik børn endnu, men tror jeg er faldet for en Emmaljunga Ja man drømmer da lidt 

Anmeld

9. maj 2014

oktober2014

Vi har valgt at vi skal have en basson :-)

Anmeld

9. maj 2014

lineog4

Har haft 3 forskellige til vores første købte vi en brugt simo, det var den gang den der testede bedst i test. Jeg elskede den barnevogn - lånte den ud og så kunne den ikke klare mere, så den holdt til 4 børn i det hele og var absolut ikke nurset for.

Til næste barn købte jeg en brugt emmaljunga, og jeg blev aldrig lige så glad for denm synes den havde mange skavanker. Jeg solgte den da vi ikke skulle have flere børn, men skæbnen ville jeg to måneder efter salget stod med en positiv graviditetstest med en upser.

Der købte jeg en ny trille og elskede den.

Skulle jeg have flere børn (og det skal jeg ikke) så ville jeg klart spare de penge og købe en trille igen.

Anmeld

9. maj 2014

Mama85

Herhjemme har vi Emmaljunga Big star supreme, i creme Leatherette �� også har vi en stokke Xplory i Grey melange (kan desværre ikke sætte billeder ind) men jeg er utrolig glad for dem begge

Anmeld

9. maj 2014

sulo

Vi stod og skulle vælge mellem Emmajunga og Odder, jeg synes bestemt at emmajunga er en rigtig lækker vogn, men Odderen vandt kapløbet om at være den mindste og nemmeste at få ind i en lille bil (Odder Zip).

Og jeg ELSKER den lynlås i "overslaget", den spare så meget tid og moslen når den lille skal puttes.

Endnu en fordel er at stellet understøtter hele barnevognskassen så den ikke kommer til at hænge med tiden.

Jeg er nu glad for den selv om den er dyr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.