Barnevogn - hvad har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2014

isabellasmor

Anonym skriver:

Jeg er ikke gravid og skal heller have børn lige nu, men lidt tanker omkring baby og udstyr har man vel altid. Jeg har altid sagt jeg skulle have en Odder barnevogn, men nu jeg faktisk kommet lidt på andre tanker. Synes Odder er en dyr barnevogn, men det er jo også en lækker barnevogn.

Så jer der ikke har Odder barnevogn, hvad har i?
Smid gerne billeder og link

Vi har en trille "standard" og har haft en brugt trille Dream. Til lillesøster har vi lige købt og modtaget en kombi, barnevogn, klapvogn og autostol, i mærket hauck. af den simple grund at vi har bil nu, det havde vi ikke ved storesøster, og derfor skal den være lille og nem at have med i bilen. den virker super lækker, og vi har kun givet 1900, på tilbud den hedder hauck jogger viper mener jeg. 

vi har været meget tilfredse med begge trille modellerne, og vil klart anbefale mærket 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2014

Maja!

vi har både en Stokke explory og en emmaljunga.. jeg er super glad for begge vogne..! så hvis det er en kombi vogn du ønsker vil jeg helt klart anbefale stokke, de laver super gode vogne.. og hvis det er en alm vogn så emmaljunga  

Held og lykke med at finde den rigtige vogn til jer  

Anmeld

9. maj 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Vi har en kombivogn fra Emmaljunga - modellen hedder edge duo combi, med drejehjul. 

Den skal godt nok først tages i brug om en måned, men jeg glæder mig til at køre med den.... Den virker bare så dejlig nem.

MEN den fylder godt nok meget i bagagerummet i min datters fars bil (Skoda Fabia Combi). Og i hans 'gamle' Fiat Grande Punto kunne man kun have stellet og klapvognsdelen i bagagerummet (barnevognsdelen kunne man slet ikke få deri når stellet var der). 

Anmeld

9. maj 2014

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar
Jeg har en lille bil og den kommer jeg også til at have den dag jeg får det første barn, måske andet også. Så derfor skal jeg finde en barnevogn der kan være i den.

Anmeld

9. maj 2014

Clisolka

Jeg er ikke gravid og skal heller have børn lige nu, men lidt tanker omkring baby og udstyr har man vel altid. Jeg har altid sagt jeg skulle have en Odder barnevogn, men nu jeg faktisk kommet lidt på andre tanker. Synes Odder er en dyr barnevogn, men det er jo også en lækker barnevogn.

Så jer der ikke har Odder barnevogn, hvad har i?
Smid gerne billeder og link

Jeg har Trille Giganten! Jeg forelskede mig i den ved første øjekast, og har bestemt ikke fortrudt mit køb. Nu bliver den brugt til 2. barn, og fejler intet - til trods for at den er blevet hevet igennem alt slags vejr (ingen bil, så vi er afhængig af barnevognen) 

Vi havde lidt startproblemer med forlæderet, men det var ikke noget svigermors symaskine ikke kunne klare 

http://www.babytrold.dk/shop/gigant-sort-sael-1465p.html

Jeg har den i samme model som her med sæler. 

Fordelen ved den er, at der er en ekstra åbning i kalechen til de varme dage 

Jeg valgte i sin tid at købe den med punkterfrie dæk, hvilket jeg heller aldrig har haft problemer med 

Anmeld

9. maj 2014

Bshizzle

Vi har en Basson
Er super tilfreds med den..

Anmeld

9. maj 2014

MIWULA

Vi har denne her emmaljunga Big City i lilla. Til storebror havde vi emmaljunga Big Star uniq i Dark Grey.  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. maj 2014

maria_wlt

Jeg har denne - Skal snart bruges til barn nr 3.

Købte den dengang til min søn FORDI JEG TØR 

Elsker min lilla vogn og har aldrig fortrudt at jeg købte den. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. maj 2014

Rockertand

Marts<3 skriver:

Odder er efter min mening mega overvurderet. Den blir ikke længere produceret i dk, men i Kina. At gi over 10.000kr for en barnevogn der er lavet i Kina i en masse produktion er crazy.

Vi har en Emmaljunga. Og den har virket upåklageligt. Nogle påstår den hænger, men det gør vores ikke. Den kan strammes op i siden hvis dette skulle ske.

Odder masseproduceres ikke i Kina.
Emmaljunga, Odder, B&O, Mærsk og stort set alle andre virksomheder benytter sig af underleverandører fra andre lande, men det gør dem næppe til "Made in China".

Anmeld

9. maj 2014

Christabelle

Kan åbenbart ikke sætte billeder ind, men vi har en Emmaljunga Big Star Supreme i Dark Grey. Elsker den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.