lineog4 skriver:
Grunden til en diætist ikke vil hjælpe dig til et vægttab over de to kilo om ugen i gennemsnit, ja selv til et gennemsnit på 2 kilo om ugen. Er at ja du står måske hvor det er sundheden der er på spil, men det er også din sundhed der er på spil med drastisk vægttab, din krop kan simpelthen ikke tåle det og vil begynde at tære på feks fedtet om de indre organer.
Ikke jeg ikke forstår dig, jeg gad også godt kunne knipse med fingrene og så var 10 kilo røget og så lige knipse igen. Men det er ikke muligt med mindre man udsætter sin krop for noget der er sundhedsskadeligt desværre
Nu er det jo ikke fordi jeg vil knipse med fingrene og ligne en supermodel. Men fordi mit helbred er i fare og min gyn har sagt at der skal smides en masse kilo og det kan kun gå for langsomt
Før dette var jeg på alm. Sund livsstil og tabte mig fint og langsomt. Jeg vil gerne tilbage dertil men skal bare lige over denne forhindring
Jeg må dig gå ud fra at det ikke er mere farligt at tabe sig hurtigt end det er for mig at tabe mig langsomt eftersom fagpersoner er inden over
Men tak for dit indlæg 
Anmeld