Kan det her lade sig gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2014

Kay

Anonym skriver:

Ja den har jeg levet efter (1 år) før alt dette vanvid. Det havde bare ikke den store effekt på mig (udover pco mæssigt og 20 kg) og gyn har derfor bedt om anden løsning. Da han simpelthen synes det går for langsomt. 

Har madlog den er super

Bare pas på med nupo den er ikke god når man har pco...

Jeg lavede min egen version 1 liter cheasy med vanilje og 1 liter kærnemælk smager super og så kan du evt putte bær af forskellig art i for smags nuancer... jeg spiser det selv til morgen og en gang i mellem til mellemmåltider

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Kay skriver:

Jeg lavede min egen version 1 liter cheasy med vanilje og 1 liter kærnemælk smager super og så kan du evt putte bær af forskellig art i for smags nuancer... jeg spiser det selv til morgen og en gang i mellem til mellemmåltider

Hvordan gør du det? Altså blander du det hele på én gang?
Kan det så holde sig i køleskabet?

Det lyder ret lækkert

Anmeld

8. maj 2014

Kay

AnjaM skriver:

Hvordan gør du det? Altså blander du det hele på én gang?
Kan det så holde sig i køleskabet?

Det lyder ret lækkert

jeps jeg har en 2 liters kande... og så rør jeg det bare sammen... det holder ca 1 uge i køleren... men det passer også med et stort glas hver morgen  

Anmeld

9. maj 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Grunden til en diætist ikke vil hjælpe dig til et vægttab over de to kilo om ugen i gennemsnit, ja selv til et gennemsnit på 2 kilo om ugen. Er at ja du står måske hvor det er sundheden der er på spil, men det er også din sundhed der er på spil med drastisk vægttab, din krop kan simpelthen ikke tåle det og vil begynde at tære på feks fedtet om de indre organer.
Ikke jeg ikke forstår dig, jeg gad også godt kunne knipse med fingrene og så var 10 kilo røget og så lige knipse igen. Men det er ikke muligt med mindre man udsætter sin krop for noget der er sundhedsskadeligt desværre

Nu er det jo ikke fordi jeg vil knipse med fingrene og ligne en supermodel. Men fordi mit helbred er i fare og min gyn har sagt at der skal smides en masse kilo og det kan kun gå for langsomt

Før dette var jeg på alm. Sund livsstil og tabte mig fint og langsomt. Jeg vil gerne tilbage dertil men skal bare lige over denne forhindring

Jeg må dig gå ud fra at det ikke er mere farligt at tabe sig hurtigt end det er for mig at tabe mig langsomt eftersom fagpersoner er inden over

Men tak for dit indlæg 

Anmeld

9. maj 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Spøjst jeg har fået af vide at nupo er rigtig godt. Da det så går stærkt, hvilket er godt for pco'er. Men bær er tilgengæld no go

Det lyder dog lækkert det du laver

Anmeld

9. maj 2014

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Jeg har været på 100% Nupo og i starten har jeg smidt ihvertfald 2 kg om ugen..
Jeg synes fordelen ved Nupo er at man får alt hvad man skal uden ret mange kalorier..

Den første uge er ret hård da man er MEGET sulten.. Jeg gjorde det at jeg gik en tur når det var for meget eller de andre skulle spise..

Undervejs begyndte jeg at ride meget og kunne mærke at kalorie indtaget var for lavt og begyndte derfor at spise frokost og nogen gange aftensmad og brugte så shape up Club app'en til at tælle kalorier og det fungerede også super...

Tillykke med vægttabet.

Tak. Jeg håber på det virker for mig også (og supplere om med mad efter reelt behov). 

Anmeld

9. maj 2014

Anonym trådstarter

mogms skriver:

Det gik rigtig fint, jeg nåede at smide 2-3 kg men jeg har pause fra det da jeg er gravid.

Men har vænnet mig til at sult et helt naturlig hvilket er meget godt med kvamlen og lign. Men jeg kan gå længe mellem måltider, da jeg bare ikke har lyst, og min mand kigger sjovt på mig, når jeg en sjælden gang vil have to gange af aftensmaden. Hihi. 

Men skal selv passe på da overvægt jo giver risiko for graviditetsdiabetes. Jeg skal osse senere have sukkerbelastningen, ved lægen.

Tilykke med bebs og vægttab. Hvor længe var du på kuren? 

Anmeld

9. maj 2014

mogms

Anonym skriver:

Tilykke med bebs og vægttab. Hvor længe var du på kuren? 

En måneds tid. Men spiste helt normalt resten af dagen sundt og usundt. Men mindre mængder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.