Jeg ved godt du siger det ikke behøver være den sundeste måde i verden, men jeg synes det der lyder ekstremt usundt. Hvis du kun lever af Nupo, indtager du under 1000 kcal om dagen, og hvis du så oven i det vil motionere omkring 3 timer HVER dag.. Så går du jo nærmest i minus kaloriemæssigt, og din krop skal jo have noget at køre på, at arbejde med. Jeg er næsten helt sikker på, at du ikke ville holde den der plan særlig længe! Du vil ikke have nogen energi, din krop får aldrig lov at hvile. Ja, jeg vil næsten sige, at det ikke bare er usundt, men direkte farligt.
Jeg tænker også lidt - Og dette må du ikke tage ilde op, for jeg er selv overvægtig og har det på følgende måde. Der er vel en grund til, at du er overvægtig, ud over bare PCOen. PCO eller ej, vil overvægten jo også komme af inaktivitet og for mange kalorier.. Tror du, at du vil kunne gå direkte fra det, til ekstremt restriktiv diæt og overdrevet meget motion? For jeg tror bare ikke det holder ret længe.
Din krop har brug for noget at leve af, og din krop har brug for at få hvile fra motionen ind imellem.
I sig selv har jeg ikke et problem med nupo, men jeg ville nok kun bruge det et par gange om dagen og så skrue ned for motionen og ikke dyrke den hver dag.
Men respekt for din gejst!
Anmeld