Budt på et hus!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2014

Anonym trådstarter

mulleh skriver:

Nej desværre overtager vi ikke før 1/8 :/ men vi gav den pris huset stod til og sagde så at sælger skulle betale for tinglysaftalen og en ting til som jeg ikke kan huske hvad hedder. Og det gik han med til. Håber så meget at de flytter ud før, for syns der længe til august. Håber i får svar hurtigt  

Så er der opdatering
Held og lykke med jeres drømmehus det skal nok snart blive 1/8!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2014

Vivienne

Anonym skriver:

Jubii!! Så har vi købt hus! Vi mødtes på midten, så vi er tilfredse. Meget lettede! Nu skal papirarbejdet bare klares
Overtagelse bliver 1/7, men vi kan få nøglerne når papirarbejdet er på plads Det er jo fantastisk!
Så får vi sommeren på græs

Ikke for at være lyseslukker, men du skal ikke glæde dig alt for meget.

Vi bød på et hus, og de tænkte over det en uges tid. Om fredagen blev vi ringet op, og de havde accepteret vores bud. Hele weekenden var vi glade og planlagde de ene og det andet. Om mandagen ringede de og sagde at de havde fået et højere bud, og ville give os en chance til at byde over.

Sikke noget svineri! Vi sagde ellers tak.

Glæd dig først når det hele er underskrevet!

Just sayin...

Anmeld

8. maj 2014

Loa

Anonym skriver:

Jubii!! Så har vi købt hus! Vi mødtes på midten, så vi er tilfredse. Meget lettede! Nu skal papirarbejdet bare klares
Overtagelse bliver 1/7, men vi kan få nøglerne når papirarbejdet er på plads Det er jo fantastisk!

Hvor lækkert!!!

Stort tillykke!!

(Ikke fordi jeg vil lyde dømmende men rent nysgerrig, hvorfor er du ano?)

Anmeld

8. maj 2014

Francisca

Anonym skriver:

Stort tillykke
Vi har også købt hus med overtagelse d.1/7

Husk i ikk må tage imod nøglerne før i har tegnet ejerskifteforsikring og har police nr! Meget vigtigt!

Anmeld

8. maj 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Nøøjj!! Jeg er spændt! Vi har lige budt på et hus. Håber sådan vi kan få det. Vi har budt under udbudsprisen, så nu må vi se, om de vil handle! Er så spændt. Banken sagde ja i går. Vi bød i går sidst på eftermiddagen. Ejendomsmægleren sagde, at de nok lige skulle tænke lidt, så håber på svar her til formiddag. Kan slet ikke tænke på andet nu Burde arbejde!

Måtte lige dele med nogen Håber det bliver den bedste dag i mit liv (næstefter bryllup og fødslen af min datter )

Anmeld

8. maj 2014

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Hvor lækkert!!!

Stort tillykke!!

(Ikke fordi jeg vil lyde dømmende men rent nysgerrig, hvorfor er du ano?)

Fordi jeg ikke vil risikere at handlen skal gå i vasken. Er nok overforsigtig, men vil gerne lige have det på plads først

Anmeld

8. maj 2014

Anonym trådstarter

Francisca skriver:

Stort tillykke
Vi har også købt hus med overtagelse d.1/7

Husk i ikk må tage imod nøglerne før i har tegnet ejerskifteforsikring og har police nr! Meget vigtigt!

Tak! Ja, det er vi heldigvis opmærksomme på

Anmeld

8. maj 2014

Loa

Anonym skriver:

Fordi jeg ikke vil risikere at handlen skal gå i vasken. Er nok overforsigtig, men vil gerne lige have det på plads først

Helt forståeligt

Håber vi selvfølgelig ikke den gør.
Det er heldigvis de fleste der går som de skal

Anmeld

8. maj 2014

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Helt forståeligt

Håber vi selvfølgelig ikke den gør.
Det er heldigvis de fleste der går som de skal

Ja, det gør det fleste handler. Vi har faktisk skrevet under på en købsaftale tidligere, men så opdagede vores advokat noget, som gjorde, at vi absolut ikke skulle købe huset alligevel! Længe leve advokatforbehold!
Så nu er jeg forsigtig med at glæde mig for tidligt. Vi skal lige have den forbi advokaten før jeg tror endeligt på det

Anmeld

8. maj 2014

Anonym trådstarter

Vivienne skriver:

Ikke for at være lyseslukker, men du skal ikke glæde dig alt for meget.

Vi bød på et hus, og de tænkte over det en uges tid. Om fredagen blev vi ringet op, og de havde accepteret vores bud. Hele weekenden var vi glade og planlagde de ene og det andet. Om mandagen ringede de og sagde at de havde fået et højere bud, og ville give os en chance til at byde over.

Sikke noget svineri! Vi sagde ellers tak.

Glæd dig først når det hele er underskrevet!

Just sayin...

Ja, det er rigtigt. Men det er sørme svært! Men jeg er klar over, at det først tæller når der er skrevet under! Men nøj, hvor vi håber!
Rigtig ærgerlig ting I har oplevet! Vi har faktisk også prøvet at skrive under på et andet hus, men vores advokat opdagede noget, som gjorde, at vi bare ikke skulle ind der. Så vi har prøvet at være dem, der skuffede sælgerne. Håber ikke, vi oplever at blive skuffede som købere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.