Budt på et hus!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.763 visninger
21 svar
17 synes godt om
8. maj 2014

Anonym trådstarter

Nøøjj!! Jeg er spændt! Vi har lige budt på et hus. Håber sådan vi kan få det. Vi har budt under udbudsprisen, så nu må vi se, om de vil handle! Er så spændt. Banken sagde ja i går. Vi bød i går sidst på eftermiddagen. Ejendomsmægleren sagde, at de nok lige skulle tænke lidt, så håber på svar her til formiddag. Kan slet ikke tænke på andet nu Burde arbejde!

Måtte lige dele med nogen Håber det bliver den bedste dag i mit liv (næstefter bryllup og fødslen af min datter )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2014

fo82

Xxxxxxxxx

det er nu ikke sikkert at i lige får svar i dag :-P

da vi kiggede kunne der godt gå en dag eller to før svaret kom :-D

vi endte med at byde direkte til kf på et hus der skulle på tvang - og måtte så afvente auktion for at se om nogen bød over.

vi tog afsted og så auktionen - det var totalt nervepirrende - men kf bød konkurrenten ud på første bud og inden for et par timer stod vi med nøglen - totalt vild dag :-P

Anmeld

8. maj 2014

Anonym trådstarter

fo82 skriver:

Xxxxxxxxx

det er nu ikke sikkert at i lige får svar i dag :-P

da vi kiggede kunne der godt gå en dag eller to før svaret kom :-D

vi endte med at byde direkte til kf på et hus der skulle på tvang - og måtte så afvente auktion for at se om nogen bød over.

vi tog afsted og så auktionen - det var totalt nervepirrende - men kf bød konkurrenten ud på første bud og inden for et par timer stod vi med nøglen - totalt vild dag :-P

Tak! Ja, det er totalt nervepirrende. Hmm.. jeg forstod bare på ejendomsmægleren, at de ville svare i dag Håber det. Men jeg tror ikke, de vil gå med til prisen, men jeg håber de kommer med et modsvar. I området er der solgt fra 6% under udbudspris til et par procent over udbudspris, så det svinger meget. Vi har budt ca 3% under deres udbudspris. Vi mener selv, det er en fair pris, men vi er klar til at gå op til prisen, for vi vil så gerne have det hus!

Anmeld

8. maj 2014

fo82

Anonym skriver:

Tak! Ja, det er totalt nervepirrende. Hmm.. jeg forstod bare på ejendomsmægleren, at de ville svare i dag Håber det. Men jeg tror ikke, de vil gå med til prisen, men jeg håber de kommer med et modsvar. I området er der solgt fra 6% under udbudspris til et par procent over udbudspris, så det svinger meget. Vi har budt ca 3% under deres udbudspris. Vi mener selv, det er en fair pris, men vi er klar til at gå op til prisen, for vi vil så gerne have det hus!

I skal bare gøre op med jer selv om huset er pengene værd i forhold til tilstandsrapporten :-)

nu er jeg er rigtig tørvetriller, men er der f.eks et tag osv der skal skiftes - altså store omkostninger - så skal prisen ned - man kan beslutte sig for et max beløb og vil de ikke, jamen så kommer der et hus igen :-)

sådan gjorde vi, for vi ville ikke give fuld pris hvis der var noget der skulle laves der kostede - og der var i starten et hus vi var helt vilde med men sælger ville ikke gå ned - jamen så var det ikke at gøre. For vi ville ikke op på den pris.

vi har valgt at gå med livrem og seler og har købt efter at 1 person kan sidde i det på stempelpenge - fast forrentet 3 % :-P

det giver også et godt råderum over at vi bare kan lave de ting ved huset som vi nu synes :-) 

Anmeld

8. maj 2014

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
8. maj 2014

mulleh

Min kæreste og jeg har næsten lige skrevet under på en købsaftale på vores drømme hus og jeg kan huske at vi gav bud mandag, onsdag havde de sagt ja til prisen og torsdag skrev vi under. det en fed følelse  

Anmeld

8. maj 2014

Anonym trådstarter

fo82 skriver:

I skal bare gøre op med jer selv om huset er pengene værd i forhold til tilstandsrapporten :-)

nu er jeg er rigtig tørvetriller, men er der f.eks et tag osv der skal skiftes - altså store omkostninger - så skal prisen ned - man kan beslutte sig for et max beløb og vil de ikke, jamen så kommer der et hus igen :-)

sådan gjorde vi, for vi ville ikke give fuld pris hvis der var noget der skulle laves der kostede - og der var i starten et hus vi var helt vilde med men sælger ville ikke gå ned - jamen så var det ikke at gøre. For vi ville ikke op på den pris.

vi har valgt at gå med livrem og seler og har købt efter at 1 person kan sidde i det på stempelpenge - fast forrentet 3 % :-P

det giver også et godt råderum over at vi bare kan lave de ting ved huset som vi nu synes :-) 

Tak for gode råd Det var en pæn tilstandsrapport, ikke nogen ting, der skal laves her og nu. Vi har heldigvis gode rådgivere, både advokat og bank. Derudover familie, der ved en masse. Vi har gjort op med os selv, at det er ok at gå op til prisen, men ikke over Vi afventer stadig, måske de skal tænke længe alligevel.

Anmeld

8. maj 2014

Anonym trådstarter

mulleh skriver:

Min kæreste og jeg har næsten lige skrevet under på en købsaftale på vores drømme hus og jeg kan huske at vi gav bud mandag, onsdag havde de sagt ja til prisen og torsdag skrev vi under. det en fed følelse  

Spændende! Er I så flyttet også?
Er så spændt på det her

Anmeld

8. maj 2014

mulleh

Anonym skriver:

Spændende! Er I så flyttet også?
Er så spændt på det her

Nej desværre overtager vi ikke før 1/8 :/ men vi gav den pris huset stod til og sagde så at sælger skulle betale for tinglysaftalen og en ting til som jeg ikke kan huske hvad hedder. Og det gik han med til. Håber så meget at de flytter ud før, for syns der længe til august. Håber i får svar hurtigt  

Anmeld

8. maj 2014

Anonym trådstarter

Jubii!! Så har vi købt hus! Vi mødtes på midten, så vi er tilfredse. Meget lettede! Nu skal papirarbejdet bare klares
Overtagelse bliver 1/7, men vi kan få nøglerne når papirarbejdet er på plads Det er jo fantastisk!
Så får vi sommeren på græs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.