skal jeg ha det så skidt, fuck kvalme og opkast

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2014

Sunsmile

BabyFreia skriver:

Det lyder bestemt ikke rart, det du oplever,  med alt den kvalme hvor langt er du i din graviditet? 

For de fleste forsvinder kvalmen i 2 trimester.  Jeg havde ikke selv kvalme i starten, men nu i 3 trimester,  er det begyndt at komme regelmæssigt  

Hvis det er meget slemt,  drikker jeg cola uden brus (sun top) og spiser revet æble og knækbrød med en mild ost. Kunne ikke fordrage ost, før jeg blev gravid. 

Har dog bækkenløsning og skal begynde på akupunktur snart - måske det kan hjælpe dig? 

Jeg er 9+1 idag og kvalmen startede 6+5, men det er siden mandag med opkast. Jeg skal til akupunktur idag kl 11. Så jeg kan fortælle dig om det senere. Min veninde havde glæde af akupunktur da hun havde bækkenløsning. Mon ikke de kan kombinere både bækken og kvalme akupunktur
Jeg vil også købe noget som jeg er blevet anbefalet her i denne tråd, som hedder postafen. Jeg gider bare ikke ha de skide opkastninger, må jo ha noget at spise og drikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2014

Sunsmile

NasimG skriver:

Det gik faktisk fint. Jeg kunne spise små portioner ad gangen, og lod mig så til at sove. Det gav god energi og kom ikke op med det samme :-) 

Tak jeg må ha mig nogle postafen og nogle havregryn :-)

Anmeld

9. maj 2014

Sunsmile

NasimG skriver:

Det gik faktisk fint. Jeg kunne spise små portioner ad gangen, og lod mig så til at sove. Det gav god energi og kom ikke op med det samme :-) 

Hvornår tog du de der Postafen i forhold til mad?

Anmeld

9. maj 2014

NasimG

Halv time før jeg skulle spise ;-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.