skal jeg ha det så skidt, fuck kvalme og opkast

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2014

Sunsmile

MarchMamma skriver:

Sig til lægen, du simpelthen ikke kan komme derhen. 

Nu ser jeg lige hvordan det går efter zoneterapi idag, har fundet ud af at jeg kan drikke vand når jeg ligger ned, det er da fremskridt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2014

Anonymo

Sunsmile skriver:

Nu ser jeg lige hvordan det går efter zoneterapi idag, har fundet ud af at jeg kan drikke vand når jeg ligger ned, det er da fremskridt

Nå, det var da godt - baby rager jo bare til sig af al det gode og så er der ikke særlig meget tilbage til dig hehe. Håber det bliver bedre 

Anmeld

8. maj 2014

Mor til Ella

Sunsmile skriver:

Har du prøvet med ristet rugbrød?

Anmeld

8. maj 2014

Sunsmile

Mor til Ella skriver:

Har du prøvet med ristet rugbrød?

Har du erfaring med at det er noget som bliver i maven?
Sys alt hvad jeg har prøvet er kommet ud igen. Også selvom jeg kun spiser 2-3 små bidder.
Føler mig sku pænt dehydreret og savner mad. Men det kommer forhåbentlig snart. Men forstår bare ikke at systemet sys det er ok at ha det så skidt, der findes jo piller som tager det værste.

Anmeld

8. maj 2014

Mor til Ella

Sunsmile skriver:

Har du erfaring med at det er noget som bliver i maven?
Sys alt hvad jeg har prøvet er kommet ud igen. Også selvom jeg kun spiser 2-3 små bidder.
Føler mig sku pænt dehydreret og savner mad. Men det kommer forhåbentlig snart. Men forstår bare ikke at systemet sys det er ok at ha det så skidt, der findes jo piller som tager det værste.

De første 18 uger levede jeg af ristet rugbrød med smør og frisk ananas.

Spiste lidt hver 2 time, også om natten. det kunne kontrollere det meget for mig.

Anmeld

8. maj 2014

NasimG

Akupunktur hjalp på mig men virkningen varede desværre kun et døgn, derfor fik jeg samtidig nogen piller som ikke skulle være skadelig for foster. De hedder postafen og kan købes i håndkøb. De hjalp mig lidt til at holde maden i mig. Lægen anbefalede mig at spise havregrød med masser af sukker, da jeg var helt afkræftet og ingen ting kunne holde i mig. Idag er jeg 30+6 og har det rigtig godt, så du skal nok få det godt igen, selvom det hele er uoverskueligt ligenu. ;-) held og lykke med det hele.

Anmeld

8. maj 2014

Sunsmile

Mor til Ella skriver:

De første 18 uger levede jeg af ristet rugbrød med smør og frisk ananas.

Spiste lidt hver 2 time, også om natten. det kunne kontrollere det meget for mig.

Det lyder ellers lækkert nok, men ja måske lidt ensformigt. Men jeg vil også gøre det hvis det virkede :-) tør nærmest bare ikke.

Anmeld

8. maj 2014

Sunsmile

NasimG skriver:

Akupunktur hjalp på mig men virkningen varede desværre kun et døgn, derfor fik jeg samtidig nogen piller som ikke skulle være skadelig for foster. De hedder postafen og kan købes i håndkøb. De hjalp mig lidt til at holde maden i mig. Lægen anbefalede mig at spise havregrød med masser af sukker, da jeg var helt afkræftet og ingen ting kunne holde i mig. Idag er jeg 30+6 og har det rigtig godt, så du skal nok få det godt igen, selvom det hele er uoverskueligt ligenu. ;-) held og lykke med det hele.

Tak for et godt svar. Jeg har læst før at nogle har taget Postafen, så der må være noget om det . Hvordan gik det med at spise havregrød?

Anmeld

8. maj 2014

NasimG

Det gik faktisk fint. Jeg kunne spise små portioner ad gangen, og lod mig så til at sove. Det gav god energi og kom ikke op med det samme :-) 

Anmeld

8. maj 2014

Mor til F

Det lyder bestemt ikke rart, det du oplever,  med alt den kvalme hvor langt er du i din graviditet? 

For de fleste forsvinder kvalmen i 2 trimester.  Jeg havde ikke selv kvalme i starten, men nu i 3 trimester,  er det begyndt at komme regelmæssigt  

Hvis det er meget slemt,  drikker jeg cola uden brus (sun top) og spiser revet æble og knækbrød med en mild ost. Kunne ikke fordrage ost, før jeg blev gravid. 

Har dog bækkenløsning og skal begynde på akupunktur snart - måske det kan hjælpe dig? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.