pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:
Jeg skrive (forhåbentlig) som anonym, da jeg ikke har meldt ud til ret mange at jeg er gravid og man ved jo aldrig hvem der læser med 
Barnet er nr. 3 og vi har i forvejen 2 af samme køn. Det er aldrig en nem ting at indrømme, men begge gange håbede jeg lidt på det modsatte køn af hvad jeg fik. Og nu skal jeg så have mit (formentlig) sidste barn og jeg ville lyve hvis jeg sagde at jeg ikke stadig håber på det modsatte køn denne gang.
Derfor vil jeg gerne kende kønnet inden vi fortæller alle om graviditeten. Har bestilt scanning fredag, men nu er jeg helt vildt meget i tvivl om jeg overhovedet tør. For det første har jeg dårlig samvittighed over en "unødvendig" scanning, for det andet så har jeg forsøgt at foreberede mig på samme køn denne gang, for statistisk set så er det jo det eneste vi kan "lave"
Jeg elsker mine børn og kan sagtens elske en af samme køn, men er bange for at jeg vil tage det mere hårdt end jeg håber når jeg får at vide at det er en af samme køn. Bør jeg droppe scanning eller?? 
Jeg har en veninde der har tre drenge.
Første gang var hun til kønsscanning og havde det fint med at det var en dreng.
Anden graviditet var hun til kønsscanning og blev ked af det blev en dreng igen - indtil han kom ud for så var hun forelsket.
Tredje gang valgte hun ikke at kende kønnet og hun sagde det var det bedste hun har gjort, for da barnet kom ud var han jo så dejlig at hun slet ikke tænkte over at det jo blev en dreng igen. På denne måde nød hun også hele graviditeten
Anmeld