Blandingshund der fryser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2014

Laulund87

MissTas skriver:

Jeg har en ren chihuahua hund, som opførte sig lige sådan, da vi lige havde fået ham da han var 11 uger gammel. han var ekstremt lille 750g. og han var simpelthen bare vange for at være derude fordi det hele var så stort og nyt.. han kom faktisk ikke ud de første 3-4 uger før han blev lidt større. Derefter var der ingen problemer.. Så måske den er bange fordi det er så nyt og stort for sådan en bette en. det var hvert fald det der var galt her

Hvad så når han skulle tisse?

Vores vejer 900 gram ca så han er også ret lille. I dag er der jo ret varmt og der har han ikke rystet, så jeg er efterhånden ret sikker på at det må være kulde der gør det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2014

MissTas

Laulund87 skriver:

Hvad så når han skulle tisse?

Vores vejer 900 gram ca så han er også ret lille. I dag er der jo ret varmt og der har han ikke rystet, så jeg er efterhånden ret sikker på at det må være kulde der gør det

han tissede og lavede faktisk på avis de første par uger. Og så begyndte vi stille og roligt med at lufte ham lidt lukkede steder omkring huset, så det var lidt kendt for ham. Men ja, kulde kan det da også være, ved os var det bare angst Vores har også dun-dækken på om vinteren.. Han er stadig et bette pjevs på 1700g

Anmeld

7. maj 2014

Laulund87

MissTas skriver:

han tissede og lavede faktisk på avis de første par uger. Og så begyndte vi stille og roligt med at lufte ham lidt lukkede steder omkring huset, så det var lidt kendt for ham. Men ja, kulde kan det da også være, ved os var det bare angst Vores har også dun-dækken på om vinteren.. Han er stadig et bette pjevs på 1700g

Nårh lille pus Nu må vi se hvor stor vores bliver

Det varer forhåbentlig ikke ved når nu sommeren snart kommer

Anmeld

7. maj 2014

MissTas

Laulund87 skriver:

Nårh lille pus Nu må vi se hvor stor vores bliver

Det varer forhåbentlig ikke ved når nu sommeren snart kommer

ja, han er en bette en .. men ååh så dejlig Nej, det gør det forhåbentlig ikke, så kan det være jeres gerne vil lidt mere ud held og lykke med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.