Har I haft det på fornemmelsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2014

StineHH

Ej det er jeg ked af at høre, men jeg håber den er der næste måned!

jeg er 4 dage over tiden idag og stadig ingen mens.. Men negativ test. Dog tester jeg sent så kan være den kommer her i weekenden med en positiv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2014

StineHH

3. negative test.. Idag ville jeg være 4+5 og det er samme dag jeg har testet positiv de andre gange.. Så jeg begynder at tro det bare er indbildt og at der snart kommer mens..

Anmeld

8. maj 2014

StineHH

Så kom mens.. Så vi prøver igen næste gang

Anmeld

8. maj 2014

Anonymo

StineHH skriver:

Det er idag 28 dage siden jeg fik min 2. SA indenfor 4 mdr. Kæresten og jeg har ikke prøvet at blive gravide da jordmoderen sagde vi skulle holde en pause, men vi har da været sammen.

de sidste 3 dage har været præget af menssmerter og lændesmerter men ingen mens..

jeg har sådan på fornemmelsen jeg er gravid igen men tør hverken håbe eller teste. De sidste par gange har jeg skulle til 5-0 for at teste positiv.

Er der nogen som har prøvet at have det på fornemmelsen??

Ja, jeg havde det hele på fornemmelsen! Om det var tilfældigt ved jeg ikke hehe 

Jeg drømte, at jeg vågende op med en ordenlig mave på, tog en test og den viste positiv 5+6. Da jeg så stod med testen tænkte jeg: "PIGE!", jeg drømte om en pige og omtalte maven som hende for en dreng virkede forkert og der havde jeg også ret. Jeg vidste også bare at jeg skulle sættes igang og det havde jeg også ret i 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.