Har I haft det på fornemmelsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.551 visninger
23 svar
10 synes godt om
4. maj 2014

StineHH

Det er idag 28 dage siden jeg fik min 2. SA indenfor 4 mdr. Kæresten og jeg har ikke prøvet at blive gravide da jordmoderen sagde vi skulle holde en pause, men vi har da været sammen.

de sidste 3 dage har været præget af menssmerter og lændesmerter men ingen mens..

jeg har sådan på fornemmelsen jeg er gravid igen men tør hverken håbe eller teste. De sidste par gange har jeg skulle til 5-0 for at teste positiv.

Er der nogen som har prøvet at have det på fornemmelsen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2014

Frk.S

Ja, begge gange - og specielt første gang - havde jeg en meget klar fornemmelse af at den var der.... og det var ikke pga. symptomer,  mem bare en fornemmelse. 

Anmeld

4. maj 2014

FogL

StineHH skriver:

Det er idag 28 dage siden jeg fik min 2. SA indenfor 4 mdr. Kæresten og jeg har ikke prøvet at blive gravide da jordmoderen sagde vi skulle holde en pause, men vi har da været sammen.

de sidste 3 dage har været præget af menssmerter og lændesmerter men ingen mens..

jeg har sådan på fornemmelsen jeg er gravid igen men tør hverken håbe eller teste. De sidste par gange har jeg skulle til 5-0 for at teste positiv.

Også begge gange her!

Jeg ville teste hvis jeg var dig - om ikke andet for at få et klart svar (for nu)

Anmeld

4. maj 2014

Eliza

Begge gange omkring 3+1-2 fik jeg en meget stærk fornemmelse. Faktisk var jeg slet ik i tvivl.

Anmeld

4. maj 2014

StineHH

Dejligt at høre fra nogle andre Tør slet ikke håbe det er gået så hurtigt 3. gang..

jeg tror jeg tester imorgen tidlig hvis det stadig ikke er kommet imorgen.. Men jeg har ingen andre symptomer..

Anmeld

4. maj 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg var så sikker som man overhovedet kan være, og alligevel frygtede jeg at det måske bare var indbildning. Men for første gang i mit liv havde jeg nemlig ømme bryster. Det har jeg aldrig haft før, så jeg var pænt sikker på at noget var anderledes. Så da jeg testede negativt 4+0 var jeg sikker på at jeg bare skulle vente nogle dage. Og ganske rigtigt, 4+3 var den positiv.

Anmeld

4. maj 2014

Troldemommi

Jeg håbede det, men nej jeg havde ikke nogen klar fornemmelse nogen af gangene, der skulle tests til før jeg blev klar over at der var noget på vej 

Monica 

Anmeld

4. maj 2014

Clisolka

StineHH skriver:

Ja, jeg havde en stærk fornemmelse første gang - det viste sig at holde stik  Her 2. gang havde jeg ikke den samme fornemmelse 

Anmeld

5. maj 2014

Ciss

Jeg har "vidst" det hver gang - men jeg slår sent ud på testene, så hver gang har jeg til sidst troet, at jeg tog fejl, bare for i eftertid at finde ud af, at jo, den var god nok alligevel.

Anmeld

5. maj 2014

Trekløver(:

StineHH skriver:

Jeg havde absolut ingen fornemmelse af at jeg var blevet gravid, før testen var positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.