Hvornår fødte du ? Førstegangs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2014

M (:

Maja91 skriver:

Hej førstegangs kvinder der har født

Nu jeg lidt nys omkring hvor tæt på termin i fødte :-) svar endelig på spørge skema. 

Mig giv gerne en beskrivelse af forløbet og hvordan i havde det omkring termin ?

Jeg har stemt blankt, da jeg fødte 4 uger før termin (: 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2014

Clisolka

Jeg fødte 39+5 efter at være blevet sat i gang dagen før - men den unge dame havde sat sig godt og grundigt fast i mit bækken, så hun blev taget med et AKS dagen efter 

Anmeld

4. maj 2014

Bell'star

Maja91 skriver:

Nu jeg lidt nys omkring hvor tæt på termin i fødte :-) svar endelig på spørge skema. 

Mig giv gerne en beskrivelse af forløbet og hvordan i havde det omkring termin ?

Jeg fødte 41+3, så jeg har stemt blankt, da jeg ikke vil mene at det er få dage over termin

Anmeld

4. maj 2014

Timmner

Maja91 skriver:

Første gang fødte jeg 41+2
Og er spændt på hvornår jeg føder næste gang

Anmeld

5. maj 2014

MorTilDenDejligste

stemte blank efter som jeg fødte 41+5

Anmeld

5. maj 2014

Anonymo

Har stemt blankt, jeg fødte 42+0 efter jeg blev sat i gang aften 41+6. Jeg havde haft snydeveer på daværende tidspunkt i 5 uger og slimproppen gik 30+ og 37+ 

Anmeld

5. maj 2014

Maja!

hvis ikke jeg var blevet sat igang var jeg nok gået over tid, men blev sat igang 4 dage før termin og fødte så på termin.. så en lang og sej kamp! 

Anmeld

5. maj 2014

Mie89

Jeg fødte 40+2 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.