Hvornår fødte du ? Førstegangs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2014

LinLin

37+6.
Vandet gik pludseligt en morgen kl 5.30 - ingen optakt overhovedet inden ( jeg skulle have været i biografen kl 14 samme dag )

Veer startede omkring 8.30 - vi tog på Skejby kl 11 og han er født 17.10

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2014

Mor til Ella

Gik 7 dage over, men gik selv i fødsel.

Anmeld

4. maj 2014

Toeffe87

Dagen før termin var jeg vildt frisk og overskudsagtig. Min kæreste og jeg så film til lidt over midnat (jeg havde ellers længe faldet i søvn på sofaen)
Kl ca 3 vågnede og følte mig lidt våd i natbukserne. Men troede egentlig bare jeg skulle tisse. Da jeg når næsten ud på badeværelset begynder vandet at løbe og først tror jeg at jeg ikke kan holde mig. Men finder jo ret hurtigt ud af at det er vandet der er ved gå. Bliver totalt forvirret, men får bind på og render ind til min sovende kæreste som jeg får vækket ved at sige at jeg tror det er nu. Og plask så går vandet så for alvor.
Ret hurtigt efter kommer veerne for fuld udblæsning. Kl ca 6 er vi på sygehuset og kommer direkte på en fødestue ca 5 cm åben. Kl 10.56 var prinsessen ude.
Så det var en lille punktlig dame der ville ud den dag lægen havde sagt hun "skulle"

Anmeld

4. maj 2014

serinasmor

Maja91 skriver:

Hej førstegangs kvinder der har født

Nu jeg lidt nys omkring hvor tæt på termin i fødte :-) svar endelig på spørge skema. 

Mig giv gerne en beskrivelse af forløbet og hvordan i havde det omkring termin ?

Serina er fra 5. Januar ... Termin 26. Dec ( har ikke stemt - det føltes ikke som få dage )

Anmeld

4. maj 2014

Loan

37+0

stemmer dog ikke da det ikke var naturligt men en igangsættelse  

Anmeld

4. maj 2014

Eliza

Jeg hopper med på stemt blank holdet
Blev sat igang 41+3 og fødte få timer efter

Anmeld

4. maj 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg fødte 1. gang i uge 38+6 og jeg anede ikke, at jeg havde veer. Havde regnet med, at jeg ville gå over, så jeg analysere ikke alle kroppens signaler. Jeg fandt først ud af, at det var veer jeg havde, da jeg måtte op og gå hver gang jeg fik en. 12 timer efter havde jeg født en dejlig dreng

Anmeld

4. maj 2014

Masig

Fødte 37+2, så har ikke stemt... 

Anmeld

4. maj 2014

Bertris

Maja91 skriver:

Hej førstegangs kvinder der har født

Nu jeg lidt nys omkring hvor tæt på termin i fødte :-) svar endelig på spørge skema. 

Mig giv gerne en beskrivelse af forløbet og hvordan i havde det omkring termin ?

fik læst forkert.
Stemte en uge før termin, ville have trykket en uge over

helt præcist blev jeg sat igang 41+1 og fødte 41+2

Anmeld

4. maj 2014

Røverdatter

Veerne startede 14 dage efter termin og fødte min søn 16 dage efter termin :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.