Så sov da baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2014

ønskebørn74

MiichellaMalou skriver:

Åh Gud hvordan får man sit barn på 7 måneder til at sove ordentlig om natten?
Han falder fint i søvn når man ligger ham i seng. Men efter nogen timer vågner han og gider bare ikke overgive sig og er stadig træt. Jeg er ved at være godt udkørt, af ingen sammenhængende timer

Mine havde det for varmt, så nu sover de i en body kun..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2014

1990h

MiichellaMalou skriver:

Han falder fint i søvn når man ligger ham i seng. Men efter nogen timer vågner han og gider bare ikke overgive sig og er stadig træt. Jeg er ved at være godt udkørt, af ingen sammenhængende timer

sådan sov ida lige til hun var 10-11 måneder..så rykkede jeg hende på eget værelse..og gik fra at vågne hver anden time til 1-2 gange om natten..så 1 gang om natten og nu sover hun fra 20,00-6.30 uden et kvæk

Anmeld

29. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Mor11 skriver:

Ja, det er ikke så sjovt men kan trøste dig med at det er helt og aldeles normalt. Også så længe. Bare husk at gøre de samme ting hver aften og ikke blive frustrerede og prøve 117 forskellige ting aften efter aften vores dreng har sovet rigtig godt overordnet, men vi har også haft 4-5mdr i streg hvor vi fx måtte sidde ved ham til han sov, og hvor det har taget 100 år fordi han så har pjattet rundt. Det er røv træls, men det går over lige pludselig. 

Han sov som regel hele natten igennem kunne måske finde på at vågne engang for at få mad. Men efter han har lært at rejse sig op, er han begyndt på det pjat

Anmeld

29. april 2014

MorTilEn2013Dreng

ano14316 skriver:

I er også nød til at prøve det samme i en periode, det vil give alt for meget uro at prøve noget nyt hver aften...

Vi har som regel også gjort det samme hver aften .

Anmeld

29. april 2014

MorTilEn2013Dreng

ønskebørn74 skriver:

Mine havde det for varmt, så nu sover de i en body kun..

Troede også først Det var fordi han havde det for varmt.

Anmeld

29. april 2014

MMOGM

MiichellaMalou skriver:

Jeg har prøvet ALT med min søn (halvandet år), han vågner stadig utallige gange om natten, og sover uroligt 

Håber snart vores skønne børn sover igennem 

Anmeld

29. april 2014

Dr. House

MiichellaMalou skriver:

Der er to måder du kan gøre det på.

Du kan skubbe hans måltider en time.

Eller så kan du varme en flaske inden i går i seng og give ham den. De fleste børn sover igennem den sene flaske, så han nærmest halvsover med flasken i munden.

Hvis han vågner, er han nok ikke ordentlig mæt. 

Anmeld

29. april 2014

MorTilEn2013Dreng

MMOGM skriver:

Jeg har prøvet ALT med min søn (halvandet år), han vågner stadig utallige gange om natten, og sover uroligt 

Håber snart vores skønne børn sover igennem 

Ja må vi håbe smukke

Men han sover som sådan ikke uroligt men har lagt mærke til han rejser sig op i søvne

Anmeld

29. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Dr. House skriver:

Der er to måder du kan gøre det på.

Du kan skubbe hans måltider en time.

Eller så kan du varme en flaske inden i går i seng og give ham den. De fleste børn sover igennem den sene flaske, så han nærmest halvsover med flasken i munden.

Hvis han vågner, er han nok ikke ordentlig mæt. 

Det gjorder jeg også da han var mindre. Og det virkede men dr svært nu når han ligger på maven for så skal jeg vende ham om.

Anmeld

30. april 2014

MMOGM

MiichellaMalou skriver:

Ja må vi håbe smukke

Men han sover som sådan ikke uroligt men har lagt mærke til han rejser sig op i søvne

Håber snart han sover igennem søde 

Har desværre ingen råd 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.