Så sov da baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.940 visninger
29 svar
2 synes godt om
28. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Åh Gud hvordan får man sit barn på 7 måneder til at sove ordentlig om natten?
Han falder fint i søvn når man ligger ham i seng. Men efter nogen timer vågner han og gider bare ikke overgive sig og er stadig træt. Jeg er ved at være godt udkørt, af ingen sammenhængende timer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2014

Mor til Ella

MiichellaMalou skriver:

Han falder fint i søvn når man ligger ham i seng. Men efter nogen timer vågner han og gider bare ikke overgive sig og er stadig træt. Jeg er ved at være godt udkørt, af ingen sammenhængende timer

Går ud fra at du har fået tjekket de basale ting som øre m.m

Der er ikke noget at gøre end at væbne sig med tålmodighed, har varede det 16 mdr med gråd hver nat mange timer.

Jeg var udkørt, da jeg fra gun var 5 mdr også skylle passe mit job.

Jeg valgte at det vigtigste var at hun blev puttet i egen seng og når det cirkus startede ca kl 11 hver aften kom hun ind i min seng, og så lå hun der og skreg.

Efterfølgende har lægen vurderet at hun nok har haft en slags kolik samt vokseværk.

Ella sover godt i dag, men ikke igennem

Se at få nogle til at aflaste dug lidt, det er nødvendigt, det er ren tortur ikke at sove i længere perioder.

Men du får en for det er virkelig våret at stå i, men bliver bedre.

Anmeld

29. april 2014

ano14316

Hvad tid putter du?

Hvis du putter ham lidt sent kan han være blevet for træt og det giver - ulogisk nok - en dårligere søvn...

Hvad gør du når han vågner?

Anmeld

29. april 2014

Trekløver(:

MiichellaMalou skriver:

Lige for tiden har vi de samme problemer med vores datter på 9 måneder. Her hjælper det at slukke alt lys, og så lægger jeg hende på min mave med dynen omkring, og så bliver jeg liggende til hun sover, og så sover hun imellem os. Sengen vil hun ikke om aftenen og natten for tiden.

Jeg ved ikke om det kan hjælpe hos jer, men her er det en succes pt. Vi har kæmpede i op til 3 timer om aftenen med at få hende til at sove, på trods af enorm træthed.

Anmeld

29. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Mor til Ella skriver:

Går ud fra at du har fået tjekket de basale ting som øre m.m

Der er ikke noget at gøre end at væbne sig med tålmodighed, har varede det 16 mdr med gråd hver nat mange timer.

Jeg var udkørt, da jeg fra gun var 5 mdr også skylle passe mit job.

Jeg valgte at det vigtigste var at hun blev puttet i egen seng og når det cirkus startede ca kl 11 hver aften kom hun ind i min seng, og så lå hun der og skreg.

Efterfølgende har lægen vurderet at hun nok har haft en slags kolik samt vokseværk.

Ella sover godt i dag, men ikke igennem

Se at få nogle til at aflaste dug lidt, det er nødvendigt, det er ren tortur ikke at sove i længere perioder.

Men du får en for det er virkelig våret at stå i, men bliver bedre.

Taak
Jamen det er ikke fordi han græder han stiller sig bare op i sengen og står og pludre. Og han kan ikke falde til ro i vores seng så kravler han rundt på os i stedet

Anmeld

29. april 2014

MorTilEn2013Dreng

ano14316 skriver:

Hvad tid putter du?

Hvis du putter ham lidt sent kan han være blevet for træt og det giver - ulogisk nok - en dårligere søvn...

Hvad gør du når han vågner?

Han bliver puttet omkring klokken 20, kan ikke putte tidligere for der vil han ikke sove. Men han tuder ikke han stiller sig bare op og pludre. Om der er tændt eller ej, bliver han ved. Jeg ligger ham som regel ned igen også kan jeg blive ved fra en halv time til flere timer før han sover igen.

Anmeld

29. april 2014

MorTilEn2013Dreng

M_V skriver:

Lige for tiden har vi de samme problemer med vores datter på 9 måneder. Her hjælper det at slukke alt lys, og så lægger jeg hende på min mave med dynen omkring, og så bliver jeg liggende til hun sover, og så sover hun imellem os. Sengen vil hun ikke om aftenen og natten for tiden.

Jeg ved ikke om det kan hjælpe hos jer, men her er det en succes pt. Vi har kæmpede i op til 3 timer om aftenen med at få hende til at sove, på trods af enorm træthed.

Han gider ikke ligge på mig eller i vores seng for så kravler han bare rundt i stedet for og det ligemeget om alt er slukket gøre han det stadig

Anmeld

29. april 2014

Skouboe

Har du prøvet bare at ignorere ham, og se om han ikke lægger sig ned på et tidspunkt, når han ikke gider mere? Ved at komme ind til ham og lægge ham ned, bestyrker du ham jo sådan set i at det er sjovt at være vågen på det tidspunkt - mor kommer jo og leger.... Medmindre han græder ulykkeligt, ville jeg bare ignorere det.

Anmeld

29. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Skouboe skriver:

Har du prøvet bare at ignorere ham, og se om han ikke lægger sig ned på et tidspunkt, når han ikke gider mere? Ved at komme ind til ham og lægge ham ned, bestyrker du ham jo sådan set i at det er sjovt at være vågen på det tidspunkt - mor kommer jo og leger.... Medmindre han græder ulykkeligt, ville jeg bare ignorere det.

Ja har jeg også prøvet. Nytter heller ikke noget. Han er en stædig lille en.

Anmeld

29. april 2014

Trekløver(:

MiichellaMalou skriver:

Han gider ikke ligge på mig eller i vores seng for så kravler han bare rundt i stedet for og det ligemeget om alt er slukket gøre han det stadig

Bliver i inde hos ham til han sover, eller går i der ind og lægger ham ned en gang imellem?

Hvis i er hos ham ville jeg nemlig lægge ham ned hver 5 min. og sige godnat sov godt, og så gå ud igen. Fordi så er der ingen underholdning overhovedet. Hvis der er nogle forstyrrende elementer i sengen ville jeg ligeledes fjerne dem. (Jeg kan se du har skrevet at han ikke græder men bare pludre og vil lege, derfor ville jeg prøve godnat og sov godt metoden).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.