Så sov da baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2014

MorTilEn2013Dreng

M_V skriver:

Bliver i inde hos ham til han sover, eller går i der ind og lægger ham ned en gang imellem?

Hvis i er hos ham ville jeg nemlig lægge ham ned hver 5 min. og sige godnat sov godt, og så gå ud igen. Fordi så er der ingen underholdning overhovedet. Hvis der er nogle forstyrrende elementer i sengen ville jeg ligeledes fjerne dem. (Jeg kan se du har skrevet at han ikke græder men bare pludre og vil lege, derfor ville jeg prøve godnat og sov godt metoden).

Ligger ham ind omkring klokken otte og siger godnat og sov godt mor og far elsker dig. Også vender han sig om på siden og jeg går ud så sover han så omkring klokken 22 eller sådan noget er det han laver det nummer med at stille sig op i sengen. Igår var vi så ikke derinde da han lavede det nummer, så der lod vi som ingenting indtil vi selv gik i seng og han overgav sig slet ikke, selvom han er mega træt jeg sad til klokken halv tolv for at få ham til at sove

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2014

Trekløver(:

MiichellaMalou skriver:

Ligger ham ind omkring klokken otte og siger godnat og sov godt mor og far elsker dig. Også vender han sig om på siden og jeg går ud så sover han så omkring klokken 22 eller sådan noget er det han laver det nummer med at stille sig op i sengen. Igår var vi så ikke derinde da han lavede det nummer, så der lod vi som ingenting indtil vi selv gik i seng og han overgav sig slet ikke, selvom han er mega træt jeg sad til klokken halv tolv for at få ham til at sove

Hvis han sover eftermiddagslur kan i så prøve at skære i den måske?

Anmeld

29. april 2014

ano14316

MiichellaMalou skriver:

Han bliver puttet omkring klokken 20, kan ikke putte tidligere for der vil han ikke sove. Men han tuder ikke han stiller sig bare op og pludre. Om der er tændt eller ej, bliver han ved. Jeg ligger ham som regel ned igen også kan jeg blive ved fra en halv time til flere timer før han sover igen.

Så ville jeg helt klart bare lade ham være i sin seng og hygge sig med at stå og pludre.. bliver han sur fordi han keder sig, ville jeg ikke gøre noget, men bliver han ked af det, ville j ege trøste ham uden snak, og putte ham igen når der var helt ro..

Sådan gjorde vi med vores søn på en uge-fjorten dage gik det fra at tage 1,5 time til 15 min..

Anmeld

29. april 2014

Clisolka

ano14316 skriver:

Så ville jeg helt klart bare lade ham være i sin seng og hygge sig med at stå og pludre.. bliver han sur fordi han keder sig, ville jeg ikke gøre noget, men bliver han ked af det, ville j ege trøste ham uden snak, og putte ham igen når der var helt ro..

Sådan gjorde vi med vores søn på en uge-fjorten dage gik det fra at tage 1,5 time til 15 min..

Sådan gjorde vi også med vores datter fra start af 

Anmeld

29. april 2014

MorTilEn2013Dreng

M_V skriver:

Hvis han sover eftermiddagslur kan i så prøve at skære i den måske?

Ja men max en time.

Anmeld

29. april 2014

MorTilEn2013Dreng

ano14316 skriver:

Gjorde vi også igår og der faldt han først i søvn 23,30

Anmeld

29. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Tror ikke der findes er gyldent råd desværre men hold fast i jeres signaler om at det er sovetid og lad ham stå og pludre uden at gå derind osv, ligesom du siger i gjorde igår. Ja det tog ham lang tid at falde til ro igen, men ting tager bare tid med de små der er intet der vender på et døgn  Tålmodighed længe leve 

Ps, i det mindste er han glad 

Anmeld

29. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Mor11 skriver:

Tror ikke der findes er gyldent råd desværre men hold fast i jeres signaler om at det er sovetid og lad ham stå og pludre uden at gå derind osv, ligesom du siger i gjorde igår. Ja det tog ham lang tid at falde til ro igen, men ting tager bare tid med de små der er intet der vender på et døgn  Tålmodighed længe leve 

Ps, i det mindste er han glad 

Ja det positive er han er glad og ikke bare tuder. Men det har stået på i nogen måneder nu

Anmeld

29. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
MiichellaMalou skriver:

Ja det positive er han er glad og ikke bare tuder. Men det har stået på i nogen måneder nu

Ja, det er ikke så sjovt men kan trøste dig med at det er helt og aldeles normalt. Også så længe. Bare husk at gøre de samme ting hver aften og ikke blive frustrerede og prøve 117 forskellige ting aften efter aften vores dreng har sovet rigtig godt overordnet, men vi har også haft 4-5mdr i streg hvor vi fx måtte sidde ved ham til han sov, og hvor det har taget 100 år fordi han så har pjattet rundt. Det er røv træls, men det går over lige pludselig. 

Anmeld

29. april 2014

ano14316

MiichellaMalou skriver:

Gjorde vi også igår og der faldt han først i søvn 23,30

I er også nød til at prøve det samme i en periode, det vil give alt for meget uro at prøve noget nyt hver aften...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.