Vi er seriøst ikke 9 på og ingen har skrevet noget siden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2009

ka li ja

så er den store puttet!
vi nåede lige at få lavet et par sider i han opgavebøger (guldstjerner)
han elsker det. det er fantastisk sådan et klogt barn jeg har!

han skrev sgu mor i går! og vi har ALDRIG skrevet det før, kun set bogstaverne og øvet det i går. spørg lige om ungen har klæberhjerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

linemus

Kaufie skriver:

Jeg har stadig ferie i denne uge - så derfor er jeg sjældent på. Nu er det dog rollespilsaften - så derfor bruger jeg lige en aften foran computeren med at lægge billeder ind og op....

I dag har vi været i svømmeland - og jeg overvandt mig selv og tog vandrutchebanen med William - derefter ville han selvfølgelig KUN have mor med - og så grinte han hele vejen ned mens moren sad og hvinede lidt.....

Ih, hvor lækkert! Det er altså også en sjov rutchebane - den elskede Sebastian også

Vildt, det er mindst 2,5 år siden, jeg har været der sidst  Har bare aldrig kunnet overskue at skulle have alle de børn med. Godt vi har stranden, så de ikke bliver helt vand-skræmte.

Anmeld

10. august 2009

linemus

Anja skriver:

Jeg er her også   - sådan lidt i al fald.

Har haft første dag på job og er lidt smadret. Har været afsted 11 - 19.30 og synes det har været vildt hårdt at undvære ungerne .... men sådan er det jo bare.

Det var da også en laaang dag - i hvert fald sent. Er det pga. møder osv.?

Anmeld

10. august 2009

linemus

ka li ja skriver:

så er den store puttet!
vi nåede lige at få lavet et par sider i han opgavebøger (guldstjerner)
han elsker det. det er fantastisk sådan et klogt barn jeg har!

han skrev sgu mor i går! og vi har ALDRIG skrevet det før, kun set bogstaverne og øvet det i går. spørg lige om ungen har klæberhjerne

Jamen, han er jo dejlig. Og Sebastians ven. Han blev faktisk nævnt som den første i går, da han lige remsede vennerne op, og vi har ellers ikke snakket om jer i lang tid

Anmeld

10. august 2009

linemus

Susan1978 skriver:

jeg er her også nu.

jeg har været til spinning i dag.. er startet op igen efter ja hvad blir det.. 3 mdr

men det var dælme fedt at bruge sin krop igen.

ellers har vi fået god mad og i morgen går turen en tur nordpå op og besøge janniks far. Det vil være anden gang jeg ser ham.

men ellers er jeg jo stadig i ferie mood.. 

ahhhhhhh jeg kunne så godt æde en hel plade shokolade..

Har du kun set Janniks far én gang før nogensinde??

Anmeld

10. august 2009

linemus

Hvor bliver I af? Nu er jeg klar. Så er I nok på vej i seng eller sådan noget...

Vi skal i Fårup Sommerland imorgen, for der skulle ikke regne, og vi har lovet Sebastian en tur UDEN pigerne. Han glæder sig helt vildt, men var også lidt bekymret for, hvem der så skulle passe dem imens Det bliver dejligt at kunne storme rundt deroppe uden at tænke på spisetider, bleskift og blive bælgøjet.

Anmeld

10. august 2009

Rasmine

Helle30 skriver:

Arrr- da også. Hvordan i alverden kommer det til at se sådan ud? Nå -- jeg gider ikke rekonstruere. Det var noget med pyrolyse - og så bortfalder jeg alle anklager om sløset arbejdstid - nu det bliver mig bekendt, at du arbejder med ADHD'ere. Dét magter ingen i 37 timer.

- Helle

Rolle rolle, jeg er ikke dampis full time.
Arj, for filan(d) det kan ingen da klare, eller hur?
Men fremover er jeg dampis 3 timer mandag, hver torsdag+fredag morgen, + torsdag i skoledelen.
Var godt nok lige ved at få kolde fødde idag, men tager det lige i stiv arm, indtil videre.
Det er ikke kun damp, der er også Downs, og andre udv.handicap.

Anmeld

10. august 2009

ka li ja

linemus skriver:

Jamen, han er jo dejlig. Og Sebastians ven. Han blev faktisk nævnt som den første i går, da han lige remsede vennerne op, og vi har ellers ikke snakket om jer i lang tid

nej hvor er han sød!!
han var virkelig også oprigtigt ked af det da jeg sagde vi skulle hjem!! stakkels lille dreng!
er dine unger puttet line????

Anmeld

10. august 2009

Anja

linemus skriver:

Det var da også en laaang dag - i hvert fald sent. Er det pga. møder osv.?

Ja, det var møder.

Først fælles klargøring af klasselokaler, så intromøder for nyansatte og tilsidst alm opstartsmøde for alle lærere.

Anmeld

10. august 2009

ka li ja

linemus skriver:

Så så, moster skrap   Jeg tog mig lige et minut Nu er banden puttet og 2/3 sover.

sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.