Vi er seriøst ikke 9 på og ingen har skrevet noget siden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.691 visninger
44 svar
0 synes godt om
10. august 2009

Helle30

halv fire.
Hvad sker der? Hvad laver I?

- Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

Lise

Keder mig,

F5 F5 F5 F5 F5

Anmeld

10. august 2009

Rasmine

Jeg begriber det heller ikke.
Man sidder bare og venter på én eller anden skriver noget sjau?
-Det sker bare for sjældent efterhånden?

Nå, men jeg er jo startet på job, og er træt som et alderdomshjem, er det måske en undskyldning, som gælder?

Hilsen Inge, nu med ren ovn!

Anmeld

10. august 2009

linemus

Putter børn. Er trææææt  - kom til at gå i seng kl.1.30 i nat, og selvfølgelig vælger Signe at vågne lidt i 6 

Anmeld

10. august 2009

Rasmine

Hallo???
Døde den nu?

Anmeld

10. august 2009

ka li ja

linemus skriver:

Putter børn. Er trææææt  - kom til at gå i seng kl.1.30 i nat, og selvfølgelig vælger Signe at vågne lidt i 6 

line put dine unger i stedet for at sidde her!!!
jeg putter xander nu og så regner jeg med at komme igen

Anmeld

10. august 2009

Monica

Jeg venter på at Tobias vågner så han kan få noget mad - og sove igen, så vi kan komme i seng. Er træææt...

I morgen skal vi til øre-næse-hals læge og have tjekkt hans tungebånd. Han kan ikke sutte ordenligt... Har sgu ikke været nemt at få mad i ham... Håber at det kan hjælpe... Selv om jeg er meget nervøs...

Moni

Anmeld

10. august 2009

Kaufie

Jeg har stadig ferie i denne uge - så derfor er jeg sjældent på. Nu er det dog rollespilsaften - så derfor bruger jeg lige en aften foran computeren med at lægge billeder ind og op....

I dag har vi været i svømmeland - og jeg overvandt mig selv og tog vandrutchebanen med William - derefter ville han selvfølgelig KUN have mor med - og så grinte han hele vejen ned mens moren sad og hvinede lidt.....

Anmeld

10. august 2009

Rasmine

Monica skriver:

Jeg venter på at Tobias vågner så han kan få noget mad - og sove igen, så vi kan komme i seng. Er træææt...

I morgen skal vi til øre-næse-hals læge og have tjekkt hans tungebånd. Han kan ikke sutte ordenligt... Har sgu ikke været nemt at få mad i ham... Håber at det kan hjælpe... Selv om jeg er meget nervøs...

Moni

Æv, pøj pøj.
Hvis nu det er for kort, hva gør de så?
Skærer den op, eller hvordan forlænger man?

Anmeld

10. august 2009

Monica

De giver tungebåndet et lille klip - bare sådan... YAIKS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.