Video af fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2014

Carina:-)

Synes nu ikke prisen er horibel når man tænker på hvad en alm fotografering koster....

Når det så er sagt,ville jeg ikke bryde mig om at se mig selv på video med bar underliv,kæmpe krop ud over det hele ,mig korkrod i hele hovedet imens jeg broler som en såret gnu -

Nej tak-så heller være foruden og i evig forglemmelse om alt det usexede ved en fodsle og nojes med billederne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2014

Bell'star

Kalua skriver:

Hejsa..

Jeg skal føde til september og overvejer for og imod at få min fødsel optaget på digital video. Vi har en videofotograf i vores netværk, som har tilbudt at stå stand by og dukke op når jeg skal føde.. Dag eller nat! ;-) Min mand og jeg syntes det ville være fantastisk at have den oplevelse for evig tid.. Men det er lidt dyrt og man har jo 'tilskuer' på! ;-) 

Hvad er Jeres holdning til at have en fotograf med til fødslen? Og syntes I at 5000 er mange penge for at forevige denne oplevelse? 

Jeg er ret så meget i tvivl... 

Kalua

Det ville jeg godt nok aldrig gøre, om det så var gratis at få det filmet.

Det er selvfølgelig ens eget valg, så uden at lyde negativ, må jeg så spørge hvad du vil bruge den video til? - kan ikke rigtig forestille mig der er mange der efterfølgende har specielt meget lyst til at man lige smækker en video af sin fødsel på til en familiefest-agtigt

Anmeld

29. april 2014

StineC

Min kæreste satte (lidt imod min vilje) et go pro kamera op under fødslen. Det var noget der betød meget for ham og jeg skænkede det ikke en tanke da det hele først var igang. Der gik et par uger før jeg ville overveje at se det, men da vi endelig fik sat det på så var det virkelig sjovt og hyggeligt at gense og der er tusinde ting man ikke kan huske er sket og som man ikke kan huske man har sagt. Så jeg synes det er et dejligt minde at have selvom jeg ikke var vild med tanken først. Men synes det er mange penge at betale. Og der er noget hyggeligt ved at man selv har filmet. Go Pro kameraet skulle min kæreste bare montere på væggen så filmede den selv og så kunne han koncentrere sig om mig

Anmeld

29. april 2014

StineC

... Og filmen er sober, man kan ikke se mit underliv og det er selvfølgelig kun os der skal se den

Anmeld

29. april 2014

Mama85

Kalua skriver:

Hejsa..

Jeg skal føde til september og overvejer for og imod at få min fødsel optaget på digital video. Vi har en videofotograf i vores netværk, som har tilbudt at stå stand by og dukke op når jeg skal føde.. Dag eller nat! ;-) Min mand og jeg syntes det ville være fantastisk at have den oplevelse for evig tid.. Men det er lidt dyrt og man har jo 'tilskuer' på! ;-) 

Hvad er Jeres holdning til at have en fotograf med til fødslen? Og syntes I at 5000 er mange penge for at forevige denne oplevelse? 

Jeg er ret så meget i tvivl... 

Kalua

Hvis du har et ønske om det, så synes jeg at du skal gøre det, selvfølgelig er 5000,- mange penge, men hvis du gerne vil forevige fødslen, ja så kan jeg ikke se problemet i det  Dog ville jeg aldrig drømme om at selv gøre det, da jeg netop ikke har et behov for at se mig selv midt i en fødsel, men det er en helt anden snak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.