Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Her plejer de mindste at få: Havregrød, yogurt med havregryn og havregryn med mælk. Men den lille (3 år) er kørt kort i de retter og vil ikke længere spise andet end 2 skefulde morgenmad Han kan ikke lide Øllebrød. Han må ikke få brød med pålæg til morgenmad, og jeg vil heller ikke have at han får pakke-mad (cocopops mm.) Har i nogle idéer? vi behøver virkelig flere ting at vælge imellem som ikke indeholder havregryn!
Her plejer de mindste at få:
Havregrød, yogurt med havregryn og havregryn med mælk.
Men den lille (3 år) er kørt kort i de retter og vil ikke længere spise andet end 2 skefulde morgenmad
Han kan ikke lide Øllebrød.
Han må ikke få brød med pålæg til morgenmad, og jeg vil heller ikke have at han får pakke-mad (cocopops mm.)
Har i nogle idéer? vi behøver virkelig flere ting at vælge imellem som ikke indeholder havregryn!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvad med cornflakes eller cherrios noget mere spænde ja det er ikke så sundt som havregryn men det er morgenmad
Min søn på 13 måneder får havregrød, yoghurt eller brød med smør til morgenmad
Sørger for at variere det lidt, så han ikke kører helt sur i noget af det
Hvad med klatkager? Havregrødsrest blandet med most banan, 1 æg, lidt mælk/væske, vaniliepulver/sukker og en smule mel. Det er virkelig lækkert og hvis barner er heldig kan der kommes lidt syltetøj eller sirup på toppen
Ellers har vi herhjemme altid bolledej i køleskabet (koldthævet over natten) til morgenvarme friske boller. Altid et hit med bolle + smør
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128