Hvad får jeres børn til morgenmad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.522 visninger
25 svar
5 synes godt om
27. april 2014

Anonym trådstarter

Her plejer de mindste at få:

Havregrød, yogurt med havregryn og havregryn med mælk.

Men den lille (3 år) er kørt kort i de retter og vil ikke længere spise andet end 2 skefulde morgenmad 

Han kan ikke lide Øllebrød.

Han må ikke få brød med pålæg til morgenmad, og jeg vil heller ikke have at han får pakke-mad (cocopops mm.)

Har i nogle idéer? vi behøver virkelig flere ting at vælge imellem som ikke indeholder havregryn! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2014

majba

Anonym skriver:

Men den lille (3 år) er kørt kort i de retter og vil ikke længere spise andet end 2 skefulde morgenmad 

Han må ikke få brød med pålæg til morgenmad, og jeg vil heller ikke have at han får pakke-mad (cocopops mm.)

Har i nogle idéer? vi behøver virkelig flere ting at vælge imellem som ikke indeholder havregryn! 

Skyr yoghurt? Måske med musli eller frygter i? 

Anmeld

27. april 2014

mor88

Anonym skriver:

Nogen topping på grøden måske? Rosiner eller noget tørret frugt? Eller yoghurt natural med økologisk mysli

Anmeld

28. april 2014

serinasmor

Mannagrød måske

Serina spiser morgenmad i børnehaven ... Så kan hun nemlig sove en halv time længere ...tror hun får en grovbolle med marmelade hver dag ...

Anmeld

28. april 2014

lineog4

Hvad med selv at lave en musli. Har jeg gjort og det kan den ene af dem lide, de andre er "bare" til yoghurt med havregryn eller havregrød. 

Anmeld

28. april 2014

SHERO

Haverfras eller rugfras ved godt det også er pakke morgenmad.

Anmeld

28. april 2014

FogL

Anonym skriver:

Her kører vi i samme rille ...

Har dog fundet ud af at rugbrød er lige sagen med peanutbutter imellem

Før har den sikre vinder altid været yoghurt med havregryn, men det er hun kørt træt i Havregrød gider hun slet ikke :s Tror det handler om der skal være noget mere gods i - altså være mere fast, for hendes vedkommende

Anmeld

28. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvad med nogen frugter ned i youghurten? 

Grovboller med smør og/eller ost? 

Anmeld

28. april 2014

Anitta Kristiansen

Havregryn. Havregryn med cornflakes. Havrefras. Youghurt er kun i weekenden. I sjældne perioder får han en bolle med noget på. morgenmads pakker behøver ikke være usunde bare lad vær ned at putte sukker på og gå efter nøglehullet eller fuldkorns logoet.

Anmeld

28. april 2014

Vik

Rugfras med mælk, havregrød, hirsegrød eller nogle gange risengrød ( fra flager), skyr . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.