Anonym skriver:
Jeg er læser på pædagoguddannelsen og jeg vi så gerne have en baby. Jeg er så klar til at få et barn! Min kæreste og jeg købte ejerlejlighed sidste år med masser af plads til til en baby, men min kæreste mener at vi skal vente til jeg er færdig uddannet. Kan mærke at det kan jeg ikke vente på og jeg bliver ked af det når han ikke vil høre på mig
har læst meget om økonomi under su og ekstra støtte og at man kan søge om støtte til pasningen når man starter på skole igen. Hvordan skal jeg forklare at vi godt kan få et barn mens jeg læser til pædagog?
Jeg går nok lidt imod de andre i denne tråd nu, men jeg synes sagtens I kan snakke mere om det. Hvis det er dit ønske og du er klar, så giv ikke så let op. Mænd løber altså ikke skrigende bort bare fordi man prøver at snakke lidt om tingene. Personligt synes jeg det er meget smart at få barn under uddannelse. Det har jeg gjort, og der var meget mere tid end der er nu, hvor jeg er færdig.
Så tag en snak med ham, fortæl evt konkrete muligheder for økonomisk støtte, hvis det er det, der afholder ham.
Held og lykke
Anmeld