Hvad skal jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.670 visninger
17 svar
9 synes godt om
26. april 2014

Anonym trådstarter

Jeg er læser på pædagoguddannelsen og jeg vi så gerne have en baby. Jeg er så klar til at få et barn! Min kæreste og jeg købte ejerlejlighed sidste år med masser af plads til til en baby, men min kæreste mener at vi skal vente til jeg er færdig uddannet. Kan mærke at det kan jeg ikke vente på og jeg bliver ked af det når han ikke vil høre på mig har læst meget om økonomi under su og ekstra støtte og at man kan søge om støtte til pasningen når man starter på skole igen. Hvordan skal jeg forklare at vi godt kan få et barn mens jeg læser til pædagog?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg er læser på pædagoguddannelsen og jeg vi så gerne have en baby. Jeg er så klar til at få et barn! Min kæreste og jeg købte ejerlejlighed sidste år med masser af plads til til en baby, men min kæreste mener at vi skal vente til jeg er færdig uddannet. Kan mærke at det kan jeg ikke vente på og jeg bliver ked af det når han ikke vil høre på mig har læst meget om økonomi under su og ekstra støtte og at man kan søge om støtte til pasningen når man starter på skole igen. Hvordan skal jeg forklare at vi godt kan få et barn mens jeg læser til pædagog?

Spørg dig selv, om du har lyst til at tvinge manden til et barn, han ikke har lyst til lige nu?

Lige umiddelbart gætter jeg på, at I aldersmæssigt ikke er pressede, så måske en fordybelse i det nye studie kan gøre, at du kan vente, til en startdato, I kan enes om?

Anmeld

26. april 2014

san

Det lyder jo meget smart at vente til du er færdig med uddannelse kan godt forstå du gerne vil have en baby nu, men mon ikke det ville være godt at slutte din uddannelse først.. og hey, du har en mand der gerne vil være far, bare først når du er færdig med uddannelsen...  så på mig lyder det som om i nok skal blive forældre, du må bare vente lidt...

Anmeld

26. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvor lang tid har du tilbage af uddannelsen?

Anmeld

26. april 2014

Anonym trådstarter

Spørg dig selv, om du har lyst til at tvinge manden til et barn, han ikke har lyst til lige nu?

Lige umiddelbart gætter jeg på, at I aldersmæssigt ikke er pressede, så måske en fordybelse i det nye studie kan gøre, at du kan vente, til en startdato, I kan enes om?

Jeg er 25 bliver 26 i år, så syntes selv jeg har den rigtig alder☺ og det er ikke fordi jeg presser ham, han vil nemlig gerne have børn. Men han syntes uddannelsen skal være færdig først

Anmeld

26. april 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Hvor lang tid har du tilbage af uddannelsen?

Jeg startede i februar i år:-) så der er 3 år tilbage

Anmeld

26. april 2014

S*DD

Jeg var også klar til barn og meget skruk da jeg startede på seminaret,  og min kæreste sagde det samme som din.  Nu er jeg færdig og vi skal snart igang  hvor blev tiden af?  

Tiden på semi går lynhurtigt og før du ved af det er du færdig og så kan baby komme du bliver nødt til at respektere hans valg. Jeg er glad for vi ikke fik baby dengang, nu er der råd til meget mere  

Anmeld

3. maj 2014

Bak

Anonym skriver:

Jeg går nok lidt imod de andre i denne tråd nu, men jeg synes sagtens I kan snakke mere om det. Hvis det er dit ønske og du er klar, så giv ikke så let op. Mænd løber altså ikke skrigende bort bare fordi man prøver at snakke lidt om tingene. Personligt synes jeg det er meget smart at få barn under uddannelse. Det har jeg gjort, og der var meget mere tid end der er nu, hvor jeg er færdig.
Så tag en snak med ham, fortæl evt konkrete muligheder for økonomisk støtte, hvis det er det, der afholder ham.
Held og lykke

Anmeld

3. maj 2014

A&F

Der bliver nævnt, om du har lyst til at tvinge ham til at blive far, men ligeledes skal du ikke tvinges til at undertrykke lysten til et barn. Synes I skal mødes på midten. Og personligt mener jeg, at det er smartest med et barn under uddannelse. Taler af egen erfaring 

Anmeld

3. maj 2014

TNBC

Anonym skriver:

Arbejder han? 

Jeg forstår jer begge to, men i sredet for at prøve at presse ham til at få barnet lige nu, du er kun lige starte på uddannelse, så forslå at i måske starter når du har gået der 1,5år, du ved jo heller ikke om du bliver gravid med det sanme eller om der går måneder. 

Men I er nød til at finde en løsning imellem jer. Det kan godt være at han vil have børn, men han mener bare ikke at det skal være lige nu.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.