Hvad skal jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.670 visninger
17 svar
9 synes godt om
26. april 2014

Anonym trådstarter

Jeg er læser på pædagoguddannelsen og jeg vi så gerne have en baby. Jeg er så klar til at få et barn! Min kæreste og jeg købte ejerlejlighed sidste år med masser af plads til til en baby, men min kæreste mener at vi skal vente til jeg er færdig uddannet. Kan mærke at det kan jeg ikke vente på og jeg bliver ked af det når han ikke vil høre på mig har læst meget om økonomi under su og ekstra støtte og at man kan søge om støtte til pasningen når man starter på skole igen. Hvordan skal jeg forklare at vi godt kan få et barn mens jeg læser til pædagog?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg er læser på pædagoguddannelsen og jeg vi så gerne have en baby. Jeg er så klar til at få et barn! Min kæreste og jeg købte ejerlejlighed sidste år med masser af plads til til en baby, men min kæreste mener at vi skal vente til jeg er færdig uddannet. Kan mærke at det kan jeg ikke vente på og jeg bliver ked af det når han ikke vil høre på mig har læst meget om økonomi under su og ekstra støtte og at man kan søge om støtte til pasningen når man starter på skole igen. Hvordan skal jeg forklare at vi godt kan få et barn mens jeg læser til pædagog?

Spørg dig selv, om du har lyst til at tvinge manden til et barn, han ikke har lyst til lige nu?

Lige umiddelbart gætter jeg på, at I aldersmæssigt ikke er pressede, så måske en fordybelse i det nye studie kan gøre, at du kan vente, til en startdato, I kan enes om?

Anmeld

26. april 2014

san