Igen igen igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2014

MorTil4<3

Anonym skriver:

Jeg mistede i 08 (MA) og i år: januar, marts og her nu i april... 

Det har taget 6 år at blive gravid efter MA men hvad hjælper det hvis jeg ikke kan bære dem

Andre der har stået i lign. Situation og kan komme med deres erfaring. 

Er på kiss kost, motion, babyklister, folinsyre og fiskeolie... Suk

har desværre ikke selv

men kender en der forsøgte i 5 år, da hun så startede i skole og begyndte at tænke på andet, og hun fortalte os alle i klassen at hun ikke kunne blive gravid da hun mistede hele tiden, så en dag, bum, kom hun i skole og fortalte hun var 3 måneder henne uden de havde lagt mærke til det
og hun er nu kun 4 uger fra en fødsel

sååå mange kloge hoveder siger faktisk man skal holde op med at tænke over det, selvom det er svært

for problemet er nok også at fordi du har mistet så mange gange så uden du egentligt gør det med vilje, så stresser du din krop ved at tænke over åhh nej hvad nu hvis det sker igen og så videre .

så det gir egentligt mening at hvis man holder op med at tænke over tingende så kommer det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2014

Anonym trådstarter

MilleMus1988 skriver:

har desværre ikke selv

men kender en der forsøgte i 5 år, da hun så startede i skole og begyndte at tænke på andet, og hun fortalte os alle i klassen at hun ikke kunne blive gravid da hun mistede hele tiden, så en dag, bum, kom hun i skole og fortalte hun var 3 måneder henne uden de havde lagt mærke til det

sååå mange kloge hoveder siger faktisk man skal holde op med at tænke over det, selvom det er svært

for problemet er nok også at fordi du har mistet så mange gange så uden du egentligt gør det med vilje, så stresser du din krop ved at tænke over åhh nej hvad nu hvis det sker igen og så videre .

så det gir egentligt mening at hvis man holder op med at tænke over tingende så kommer det

I de 16 år vi har kæmpet for at få børn, har der ikke været konstant fokus (så ville jeg have kørt mig selv ned). Dog blev vores (levende) barn til, under 100% fokus på pb

De 2 af gangene jeg er blevet gravid, har vi ikke haft fokus (bare "forsinket" mens).men alligevel er det sket... 

MEn nu, når jeg har prøvet at miste 3 gange på 4 mdr. Har du ret i at det bliver svært ikke at blive lidt "psykisk ustabil" Og det skal der selvfølgelig arbejdes på.  For det kan ikke gøre det nemmere.

Tak for dit indlæg

Anmeld

23. april 2014

modesty

MilleMus1988 skriver:

har desværre ikke selv

Det er videnskabeligt bevist at det ingen rolle spiller overhovedet om man tænker over det eller ej, eller er nervøs eller ej.

Anmeld

25. april 2014

tullepigen84

Anonym skriver:

I de 16 år vi har kæmpet for at få børn, har der ikke været konstant fokus (så ville jeg have kørt mig selv ned). Dog blev vores (levende) barn til, under 100% fokus på pb

De 2 af gangene jeg er blevet gravid, har vi ikke haft fokus (bare "forsinket" mens).men alligevel er det sket... 

MEn nu, når jeg har prøvet at miste 3 gange på 4 mdr. Har du ret i at det bliver svært ikke at blive lidt "psykisk ustabil" Og det skal der selvfølgelig arbejdes på.  For det kan ikke gøre det nemmere.

Tak for dit indlæg

Jeg står lidt i samme situation, dog ikke at have prøvet i 16 år. Og heller ingen børn endnu. 

Men har også været gravid (dog kun 2) gange indenfor de sidste 4½ mdr. Og er netop nu i forløb med at skulle vælge mellem medicinsk abort eller kirurgisk abort. Det sidste forløb har varet næsten 2 mdr. så nu skal det bare overstås, så vi kan komme videre. 

Men til tider kan det være nemmere sagt end gjort, ikke at have fokus på det. Når man mister/det ikke lykkes så kort tid efter hinanden, tænker man da, om man kunne have gjort noget anerledes. Men vil da helt sikkert også prøve det med hjertemagnyl. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.