Igen igen igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.290 visninger
23 svar
3 synes godt om
23. april 2014

Anonym trådstarter

Jeg mistede i 08 (MA) og i år: januar, marts og her nu i april... 

Det har taget 6 år at blive gravid efter MA men hvad hjælper det hvis jeg ikke kan bære dem

Andre der har stået i lign. Situation og kan komme med deres erfaring. 

Er på kiss kost, motion, babyklister, folinsyre og fiskeolie... Suk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2014

modesty

Anonym skriver:

Jeg mistede i 08 (MA) og i år: januar, marts og her nu i april... 

Det har taget 6 år at blive gravid efter MA men hvad hjælper det hvis jeg ikke kan bære dem

Andre der har stået i lign. Situation og kan komme med deres erfaring. 

Er på kiss kost, motion, babyklister, folinsyre og fiskeolie... Suk

Skal det forstås som at I har prøvet i 6 år at blive gravide? Er I i fertilitetsbehandling?

Stort kram, hvor må det være hårdt med de mange aborter.  

Anmeld

23. april 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Skal det forstås som at I har prøvet i 6 år at blive gravide? Er I i fertilitetsbehandling?

Vi har prøvet i 16 år. Har en fra 07, en MA fra 08 og 3 SA fra 14. Vi køre "øko" 

men ja det er hårdt og uoverskueligt.... Tænker at det ikke er meningen med flere børn, eller jeg må gøre noget forkert

Anmeld

23. april 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Og tak

Anmeld

23. april 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Og tak

Anmeld

23. april 2014

modesty

Vi har prøvet i 16 år. Har en fra 07, en MA fra 08 og 3 SA fra 14. Vi køre "øko" 

men ja det er hårdt og uoverskueligt.... Tænker at det ikke er meningen med flere børn, eller jeg må gøre noget forkert

Personligt synes jeg at det I "gør forkert" er at I ikke beder om hjælp.  Jeg er sikker på at det ville blive nemmere for jer hvis I var i behandling.

Du skriver at I har en i forvejen, og det gør selvfølgelig situationen lidt anderledes, for så skal I jo betale selv. Men det kan være at problemet er så simpelt som at din mand ikke har særlig god sædkvalitet, og at I kun skal insemineres. Og så koster det ikke noget.

Jeg er ret sikker på at I kan blive udredt ved gynækolog gratis med en henvisning fra lægen, også selvom I har et barn i forvejen.

Du skriver at du tager en masse kosttilskud o.s.v. - men hvad gør han? Det kan jo lige så godt være ham der har et problem, som dig.

Jeg håber at det lykkes uanset hvordan I vælger at tackle det. 

Anmeld

23. april 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Personligt synes jeg at det I "gør forkert" er at I ikke beder om hjælp.  Jeg er sikker på at det ville blive nemmere for jer hvis I var i behandling.

Du skriver at I har en i forvejen, og det gør selvfølgelig situationen lidt anderledes, for så skal I jo betale selv. Men det kan være at problemet er så simpelt som at din mand ikke har særlig god sædkvalitet, og at I kun skal insemineres. Og så koster det ikke noget.

Du skriver at du tager en masse kosttilskud o.s.v. - men hvad gør han? Det kan jo lige så godt være ham der har et problem, som dig.

Jeg håber at det lykkes uanset hvordan I vælger at tackle det. 

Vi har prøvet behandling (manden er perfekt men jeg har pcos). Dog responderer jeg ikke på metformin 

Jeg havde heller ingen nytte af 6 forsøg (selvbetalte). 

Derfor aftalt vi med gyn at vi prøvede kun øko i et års tid, da alle de test, undersøgelser og hormoner tog hårdt på mig. 

Men mange tak for dine indput det giver altid plads til eftertanke og så føler man da at løbet ikke er helt kørt

Anmeld

23. april 2014

Kris89

jeg fik atvide jeg skulle tage hjertemagnyl for at holde på barnet under behandling. om det var derfor han blev derinde til termin ved jeg selvf ikke. men inden havde jeg 1 SA og 1 BIO.

de kan fås i håndkøb på apoteket og koster ikke specielt meget (så vidt jeg husker)

måske det var et forsøg værd.

Anmeld

23. april 2014

Anonym trådstarter

jeg fik atvide jeg skulle tage hjertemagnyl for at holde på barnet under behandling. om det var derfor han blev derinde til termin ved jeg selvf ikke. men inden havde jeg 1 SA og 1 BIO.

de kan fås i håndkøb på apoteket og koster ikke specielt meget (så vidt jeg husker)

måske det var et forsøg værd.

Det vil jeg prøve takHvilken dosis tog du dem og hvor længe? 

Jeg er villig til stort set hvad som helst, det er svært at tænke på ens babyer dør, fordi ens krop ikke kan holde på dem...

Anmeld

23. april 2014

Kris89

Anonym skriver:

Det vil jeg prøve takHvilken dosis tog du dem og hvor længe? 

Jeg er villig til stort set hvad som helst, det er svært at tænke på ens babyer dør, fordi ens krop ikke kan holde på dem...

mener det  var 75 g. en pille dagligt fra man prøver at blive gravid til uge 35 i graviditeten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.