Igen igen igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2014

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

mener det  var 75 g. en pille dagligt fra man prøver at blive gravid til uge 35 i graviditeten.

Tak det må prøves

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2014

modesty

Anonym skriver:

Vi har prøvet behandling (manden er perfekt men jeg har pcos). Dog responderer jeg ikke på metformin 

Jeg havde heller ingen nytte af 6 forsøg (selvbetalte). 

Derfor aftalt vi med gyn at vi prøvede kun øko i et års tid, da alle de test, undersøgelser og hormoner tog hårdt på mig. 

Men mange tak for dine indput det giver altid plads til eftertanke og så føler man da at løbet ikke er helt kørt

OK, jamen så forstår jeg virkelig godt at I tager en pause fra behandlingsverdenen for at prøve selv. Det er hårdt for psyken at være i behandling (var selv i IVF for at få vores søn).

Spiser du efter PCO retningslinjerne? Kender flere der har haft stor nytte af at lægge kosten om.

Anmeld

23. april 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

OK, jamen så forstår jeg virkelig godt at I tager en pause fra behandlingsverdenen for at prøve selv. Det er hårdt for psyken at være i behandling (var selv i IVF for at få vores søn).

Spiser du efter PCO retningslinjerne? Kender flere der har haft stor nytte af at lægge kosten om.

Ja ren kisskost ikke sjovt men håber at det i det lange løb virker

tillykke med din søn, det er en grum verden og jeg er glad for at det endte godt

Anmeld

23. april 2014

modesty

Anonym skriver:

Ja ren kisskost ikke sjovt men håber at det i det lange løb virker

tillykke med din søn, det er en grum verden og jeg er glad for at det endte godt

Det er sejt at du gør så meget for at få det til at lykkes. 

Jeg kender godt følelsen af ikke at være god nok (det var også mig der var problemet hos os - lukkede æggeledere). Det er rædselsfuldt at man ikke føler sig som en "rigtig" kvinde. Jeg tror at folk der ikke har været i situationen måske synes det er en lidt fjollet, eller i hvert fald ubegrundet, følelse. Men når man sidder midt i det, er det virkelig ikke sjovt at føle sig utilstrækkelig.

Anmeld

23. april 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det er sejt at du gør så meget for at få det til at lykkes. 

Jeg kender godt følelsen af ikke at være god nok (det var også mig der var problemet hos os - lukkede æggeledere). Det er rædselsfuldt at man ikke føler sig som en "rigtig" kvinde. Jeg tror at folk der ikke har været i situationen måske synes det er en lidt fjollet, eller i hvert fald ubegrundet, følelse. Men når man sidder midt i det, er det virkelig ikke sjovt at føle sig utilstrækkelig.

Ja de fleste forstår det ikke. Men man føler sig ikke som 100% rigtig kvinde... 

Vi havde også for 9 år siden en lang snak herhjemme om hvis vi nu ikke kunne få børn og alt det der. Det gør noget ved psyken...

Anmeld

23. april 2014

modesty

Anonym skriver:

Ja de fleste forstår det ikke. Men man føler sig ikke som 100% rigtig kvinde... 

Vi havde også for 9 år siden en lang snak herhjemme om hvis vi nu ikke kunne få børn og alt det der. Det gør noget ved psyken...

Jeg føler en stor ro efter at vi har fået vores søn. Selvom vi ikke får flere (hvilket vi nok ikke gør) så er det fantastisk at det lykkedes os at få ham. 

Anmeld

23. april 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg føler en stor ro efter at vi har fået vores søn. Selvom vi ikke får flere (hvilket vi nok ikke gør) så er det fantastisk at det lykkedes os at få ham. 

Det sjovt for det gør jeg overhovedet ikke. Under hele graviditeten gjorde jeg og de første mdr ren taknemmelighed. Men langsomt kom mit brændene ønske om 2 børn frem igen... 

Anmeld

23. april 2014

Anonym trådstarter

Opper lige i håb om at finde nogen der har stået i lignende situation 

Anmeld

23. april 2014

Bak

Anonym skriver:

Tak det må prøves

75 mg er det

Anmeld

23. april 2014

Anonym trådstarter

Bak skriver:

75 mg er det

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.