Så gik der 4 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2014

grinny

tarkoflen skriver:

Søde grinny. Kan godt forstå, at det er hårdt, når alle omkring jer får drengebørn! Du er så sej, at du har overskud til at melde ud, at det er hårdt for dig, og at du har brug for lidt afstand! Og hvor er det skønt, at dine venner og familie har god forståelse for jer!

Jeg er helt sikker på, at du har haft alt den tid, der var mulighed for og som du havde overskud til sammen med ham. Selvom det aldrig nogensinde bliver nok!

Det bliver godt, at få svar på den blodprøve, så har du vished om hvad der skal ske, og du skal ikke gå i uvished mere! Jeg tror at ligegyldig udfaldet, er det ikke et godt svar, men det giver dig et svar og noget at forholde dig til, så du ved hvad der skal til, når du forhåbentlig snart er gravid igen.

Stort herfra

Nej svaret på blodprøven kan ikke blive godt lige meget hvad, men det kan måske give nogle svar og så må jeg jo tage til takke med at jeg måske bliver klogere på nogle punkter. 

Jeg brugte den tid jeg følte jeg kunne, men jeg vil nok altid mangle det sidste, men sådan ved jeg jo godt det ville være lige meget hvor meget tid vi brugte med ham  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2014

Mor til F

24. april 2014

tarkoflen

grinny skriver:

Nej svaret på blodprøven kan ikke blive godt lige meget hvad, men det kan måske give nogle svar og så må jeg jo tage til takke med at jeg måske bliver klogere på nogle punkter. 

Jeg brugte den tid jeg følte jeg kunne, men jeg vil nok altid mangle det sidste, men sådan ved jeg jo godt det ville være lige meget hvor meget tid vi brugte med ham  

Nej det kan det ikke, men du får en mulighed for at lære at leve med det svar du får fremfor at leve i uvished.

Du vil aldrig føle du fik nok tid, om du så havde haft to måneder eller to år, du mistede din elskede skat og det tab er det værste i verden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.