Kombivogn, stort liggemål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2014

LinLin

Den ser sandelig fiks ud, men kun 80 cm i liggedelen 

Men sådan er alle de kombivogne jeg har set; Barnevognsdelen har ca samme str som en lift til en almindelig barnevogn! Det lange liggemål der står er i klapvognen...

Men hvis du har en voksi kan en klapvogn jo sagtens bruges som sovevogn, hvis ryggen kan lægges helt ned 

Den en anden har linket til er jo (så vidt jeg kan se) en almindelig barnevogn med drejehjul...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2014

CroQuis

LinLin skriver:

Men sådan er alle de kombivogne jeg har set; Barnevognsdelen har ca samme str som en lift til en almindelig barnevogn! Det lange liggemål der står er i klapvognen...

Men hvis du har en voksi kan en klapvogn jo sagtens bruges som sovevogn, hvis ryggen kan lægges helt ned 

Den en anden har linket til er jo (så vidt jeg kan se) en almindelig barnevogn med drejehjul...

Ja det er selvfølgelig rigtigt.. Synes bare det virker lidt vakkelvorent med voksiposen i klapvognsdelen.. 

Den trille mener du?

Der kan man skifte hele barnevognskassen ud med et klapvognssæde 

Anmeld

20. april 2014

LinLin

CroQuis skriver:

Ja det er selvfølgelig rigtigt.. Synes bare det virker lidt vakkelvorent med voksiposen i klapvognsdelen.. 

Den trille mener du?

Der kan man skifte hele barnevognskassen ud med et klapvognssæde 

Ja det så jeg godt

Anmeld

20. april 2014

M&J87

tjek flipflap vogne. flere i min mødregruppe har den. Men alle "normale" kombi vogne er kassen kun 75-80 cm og voksi med bæreplade kan ikke være i.

Anmeld

20. april 2014

Sjwf

CroQuis skriver:

Se den var smart 

Lækkert stort liggemål, og der kan man vel sagtens have en madras+dyne i barnevognskassen i stedet for en lift? 

Ja det tror jeg ikke skulle være noget problem men der følger lift med i prisen

Anmeld

20. april 2014

Maja!

vi har stokke explory.. elsker den

Men den ny fra stokke (crusi) er både bredere og lidt længere.. 

Men det er os lidt dyre vogne.. men jeg fortryder ikke købet af vores et øjeblik.. 

held og lykke med at finde den rette vogn

P.s arbejder med baby udstyr så hvis du har nogle spørgsmål er du velkommen til at skrive  

Anmeld

24. april 2014

CroQuis

Sjwf skriver:

Ja det tror jeg ikke skulle være noget problem men der følger lift med i prisen

Jo jo, men det var når hun ikke kunne ligge i liften mere, så går jeg ud fra at hun ville kunne fortsætte i barnevognskassen 

Anmeld

24. april 2014

CroQuis

Maja! skriver:

vi har stokke explory.. elsker den

Men den ny fra stokke (crusi) er både bredere og lidt længere.. 

Men det er os lidt dyre vogne.. men jeg fortryder ikke købet af vores et øjeblik.. 

held og lykke med at finde den rette vogn

P.s arbejder med baby udstyr så hvis du har nogle spørgsmål er du velkommen til at skrive  

Mange tak, er begyndt at kigge på Trille Dream Light - kender du noget godt/skidt ved den?

Er første barnevogn (har en gammel gammel en) så har lidt svært ved at se hvad jeg skal gå efter, og hvad der er af fordele og ulemper 

Anmeld

24. april 2014

Maja!

CroQuis skriver:

Mange tak, er begyndt at kigge på Trille Dream Light - kender du noget godt/skidt ved den?

Er første barnevogn (har en gammel gammel en) så har lidt svært ved at se hvad jeg skal gå efter, og hvad der er af fordele og ulemper 

Den butik jeg arbejder i forhandler os trille, men for at være helt ærlig har vi det sidste år haft nogle lidt uheldige oplevelser med kvaliteten, syntes desværre der opstår mange problemer med trille vognene..

men det kan selvfølgelig os bare være os der er uheldige, men jeg vil helt klart anbefale: brio, emmaljunga og stokke.. de vogner er der næsten aldrig problemer med.. 

Men hvad er vigtigt for jer?

Anmeld

24. april 2014

LinLin

Maja! skriver:

Den butik jeg arbejder i forhandler os trille, men for at være helt ærlig har vi det sidste år haft nogle lidt uheldige oplevelser med kvaliteten, syntes desværre der opstår mange problemer med trille vognene..

men det kan selvfølgelig os bare være os der er uheldige, men jeg vil helt klart anbefale: brio, emmaljunga og stokke.. de vogner er der næsten aldrig problemer med.. 

Men hvad er vigtigt for jer?

Så har jeg godt nok været uheldig, for jeg har haft både brio klapvogn og barnevogn til reparation ... er dog super glad for klapvognen - barnevogn ville jeg nok vælge en anden hvis jeg kunne gøre det om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.