Kombivogn, stort liggemål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.488 visninger
24 svar
4 synes godt om
19. april 2014

CroQuis

Vi søger en kombivogn med stort liggemål.

Men er stort liggemål = den del uden liften, eller er det liggemålet i liften?

Jeg har indtil videre fundet disse to:

Hvad har i valgt og hvorfor?? En hvor man har barnevognskasse og klapvognssæde hver for sig, eller en hvor man "lægger" liften på sædet? 

Hvilken har i? Link meget gerne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2014

LinLin

CroQuis skriver:

Hvad har i valgt og hvorfor?? En hvor man har barnevognskasse og klapvognssæde hver for sig, eller en hvor man "lægger" liften på sædet? 

Jeg har i hvert fald aldrig set en lidt der var næsten en meter så de 99 cm må være liggemål i klapvognen (var det ikke det du spurgte om???)

Vi har haft barnevogn først og købt klapvogn når de kunne sidde selv
Men til den næste har vi købt en barnevognsdel til klapvognen (brio sing) da jeg har en meget lille bil og gerne vil kunne have vogn til den lille med samtidig med alle tre børn (har en Suzuki alto!)

Anmeld

19. april 2014

LinLin

CroQuis skriver:

Ville vælge hippa af de to - både fordi den er todelt, men mest fordi den har drejehjul

Anmeld

19. april 2014

Victoria2013

CroQuis skriver:

Ved ikke om en kombivogn med "stort liggemål" findes, medmindre du mener stort liggemål i klapvognen...

Vi har en Emmaljunga Edge Duo Kombi... og er glade for den. Der er to dele, en barnevognsdel og en klapvognsdel, som begge nemt klikkes af og på

Barnevognen (80 cm liggemål) brugte vi til hun var omkring 8 mdr, omend tilsidst lå hun altså med let bøjede ben - men det gjorde nu ikke noget.

Nu bruger vi så klapvognsdelen, og hun sover ligeså godt i klapvognen som hun gjorde i barnevognen. Kan ikke huske liggemål på klapvognen, men i hvert fald en god del mere end barnevognen og den kan bruges i lang tid endnu

Anmeld

20. april 2014

Sjwf

Vi vælger at købe den der hedder trille Dream light
http://www.barnevognshuset.dk/product/trille-dream -light-brun-med-giraf-1551/

Barnevognskassen har et liggemål på 97 cm og så har den drejelig forhjul. Og hvis man har lyst kan man købe et klapvognssæde til. Så man bruger altså samme stel til både klapvognssæde og barnevogn.

Anmeld

20. april 2014

CroQuis

LinLin skriver:

Jeg har i hvert fald aldrig set en lidt der var næsten en meter så de 99 cm må være liggemål i klapvognen (var det ikke det du spurgte om???)

Vi har haft barnevogn først og købt klapvogn når de kunne sidde selv
Men til den næste har vi købt en barnevognsdel til klapvognen (brio sing) da jeg har en meget lille bil og gerne vil kunne have vogn til den lille med samtidig med alle tre børn (har en Suzuki alto!)

Ja det var det jeg spurgte om - godt du forstod det 

Vi har en meget gammel barnevogn, og den har et liggemål på 92x40 i barnevognskassen (liften eksisterer ikke mere).. 

Har været rigtig glad for denne størrelse, da voksiposen nemt kunne komme i i vinters, og nu har vi købt madras til, som hun ligger på, med sin dyne over.

Vi har så lånt en lille kombivogn, hvor liften kun er 75-80 cm og synes det er umuligt at putte hende deri?? Hun skal jo virkelig have mast dynen over sig, hvis "foddelen" på liften skal lukkes..

Men tror også det bliver en kombivogn med hhv barnevognsdel og klapvognsdel vi køber, for synes det andet bliver for sammenpresset..?  

Anmeld

20. april 2014

CroQuis

LinLin skriver:

Ville vælge hippa af de to - både fordi den er todelt, men mest fordi den har drejehjul

Okay, den vi har lånt nu er også med drejehjul.. 

Måske skal jeg lige vænne mig til det, men synes det er vildt irriterende når man går på skæv vej/fortov. Jeg skal jo holde godt imod med den ene hånd, ellers følger vognen bare skævheden og kører væk fra mig 

Anmeld

20. april 2014

CroQuis

20. april 2014

CroQuis

Sjwf skriver:

Vi vælger at købe den der hedder trille Dream light
http://www.barnevognshuset.dk/product/trille-dream -light-brun-med-giraf-1551/

Barnevognskassen har et liggemål på 97 cm og så har den drejelig forhjul. Og hvis man har lyst kan man købe et klapvognssæde til. Så man bruger altså samme stel til både klapvognssæde og barnevogn.

Se den var smart 

Lækkert stort liggemål, og der kan man vel sagtens have en madras+dyne i barnevognskassen i stedet for en lift? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.