Hvilket navn passer bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2014

Billemyre

MissTas skriver:

Tusind tak for svar tak for mange forslag..  Kan bare slet ikke finde ud af hvilke drengenavne jeg synes om .. Valentina er også det vi nok er mest hug på 

Det kan jeg godt forstå - jeg måtte også lige ind og kigge på en navneside for hjælp, hehe. Der gik helt sport i den

Valentina passer også så fint

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2014

MissTas

Billemyre skriver:

Det kan jeg godt forstå - jeg måtte også lige ind og kigge på en navneside for hjælp, hehe. Der gik helt sport i den

Valentina passer også så fint

Hehe, tak for tålmodigheden så  Sys dog stadig jeg har svært ved det selvom jeg bladrer det ene navn igennem efter det andet  Det kommer nok når vi ved til den tid om det er en dreng eller pige

Anmeld

19. april 2014

Anonymo

MissTas skriver:

Hej

Sagen er den at Annastacia nu er 2 år og 2 mrd gammel og jeg er færdiguddannet til januar, så derefter skal der nok en lille ny til Er begyndt at lede efter navne da jeg sys det er vildt svært. Hvilket pigenavn synes i passer bedst til Annastacia af dem her: Leonora, Filuca, Aviaya, Maya-Lichia, Valentina? Det er de pigenavne vi har skrevet ned.

Kom gerne med foreslag til drengenavne som passer til, da jeg er helt LOST på det område. Tror dog nummer 2 bliver en pige også

Filucca er sødt til! 

Jeg kan godt lide drengenavnene Lucas, Liam, Sander, Valdemar, Felix, Mason, Travis, Gabriel, William og specielt Vincent 

Anmeld

19. april 2014

Ayasmor

Af navnene er jeg mest til Valentina, som jeg iøvrigt synes er et rigtig flot navn (Min søster hedder det tilfældigvis også )

Mht. drengenavne er jeg lidt lost som du.. Har ingen anelse om, hvad vores egen skal hedde, hvis det bliver en søn :p

Anmeld

19. april 2014

MissTas

Sandra Norit skriver:

Filucca er sødt til! 

Jeg kan godt lide drengenavnene Lucas, Liam, Sander, Valdemar, Felix, Mason, Travis, Gabriel, William og specielt Vincent 

Tak for mange fine forslag   filuca er også sødt ja

Anmeld

19. april 2014

MissTas

Ayasmor skriver:

Af navnene er jeg mest til Valentina, som jeg iøvrigt synes er et rigtig flot navn (Min søster hedder det tilfældigvis også )

Mht. drengenavne er jeg lidt lost som du.. Har ingen anelse om, hvad vores egen skal hedde, hvis det bliver en søn :p

Ja, jeg bliver mere og mere forelsket i det navn hvis det blir en pige.. Derfor har jeg tænkt lidt på valentino hvis det blir en dreng 

Anmeld

19. april 2014

Billemyre

MissTas skriver:

Hehe, tak for tålmodigheden så  Sys dog stadig jeg har svært ved det selvom jeg bladrer det ene navn igennem efter det andet  Det kommer nok når vi ved til den tid om det er en dreng eller pige

Selv tak da

Ja, det kommer sikkert til jer - om ikke andet, så forhåbentlig når I står med guldklumpen i armene

Anmeld

19. april 2014

Ayasmor

MissTas skriver:

Ja, jeg bliver mere og mere forelsket i det navn hvis det blir en pige.. Derfor har jeg tænkt lidt på valentino hvis det blir en dreng 

Det kan jeg godt forstå Jeg har altid elsket det til min søster også

Valentino er dog ikke et navn, der er efter min smag. Men synes til gengæld, at det passer rigtig fint sammen med Anastacia

Anmeld

19. april 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
MissTas skriver:

Hej

Sagen er den at Annastacia nu er 2 år og 2 mrd gammel og jeg er færdiguddannet til januar, så derefter skal der nok en lille ny til Er begyndt at lede efter navne da jeg sys det er vildt svært. Hvilket pigenavn synes i passer bedst til Annastacia af dem her: Leonora, Filuca, Aviaya, Maya-Lichia, Valentina? Det er de pigenavne vi har skrevet ned.

Kom gerne med foreslag til drengenavne som passer til, da jeg er helt LOST på det område. Tror dog nummer 2 bliver en pige også

Leonora

Annastacia og...

Ludvig
Dominic
Killian
Hayden
Luka
Sylvester
Phillip
Jonathan
Alexander
Sebastian
Isak
Oscar

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.