Hvilket navn passer bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.983 visninger
18 svar
2 synes godt om
19. april 2014

MissTas

Hej

Sagen er den at Annastacia nu er 2 år og 2 mrd gammel og jeg er færdiguddannet til januar, så derefter skal der nok en lille ny til Er begyndt at lede efter navne da jeg sys det er vildt svært. Hvilket pigenavn synes i passer bedst til Annastacia af dem her: Leonora, Filuca, Aviaya, Maya-Lichia, Valentina? Det er de pigenavne vi har skrevet ned.

Kom gerne med foreslag til drengenavne som passer til, da jeg er helt LOST på det område. Tror dog nummer 2 bliver en pige også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2014

BabyMus

MissTas skriver:

Hej

Sagen er den at Annastacia nu er 2 år og 2 mrd gammel og jeg er færdiguddannet til januar, så derefter skal der nok en lille ny til Er begyndt at lede efter navne da jeg sys det er vildt svært. Hvilket pigenavn synes i passer bedst til Annastacia af dem her: Leonora, Filuca, Aviaya, Maya-Lichia, Valentina? Det er de pigenavne vi har skrevet ned.

Kom gerne med foreslag til drengenavne som passer til, da jeg er helt LOST på det område. Tror dog nummer 2 bliver en pige også

Personligt kan jeg bedst lide Leonora og Filuca. Men til Annastacia synes jeg at Aviaya klinger rigtig godt sammen med.

Anmeld

19. april 2014

LMX

Valentina synes jeg.

Hannibal var det første drengenavn der faldt mig ind.

Dejligt at I vil ha en mere 

Anmeld

19. april 2014

MissTas

BabyMus skriver:

Personligt kan jeg bedst lide Leonora og Filuca. Men til Annastacia synes jeg at Aviaya klinger rigtig godt sammen med.

Tak for svar.. Leonora er jeg også hug på sammen med Valentina .. 

Anmeld

19. april 2014

MissTas

LMX skriver:

Valentina synes jeg.

Hannibal var det første drengenavn der faldt mig ind.

Dejligt at I vil ha en mere 

Er også helt vild med det og synes det passer godt med annastacia ���� Hannibal er dog slet ikke lige mig ��

Anmeld

19. april 2014

esioul

MissTas skriver:

Hej

Valentin

Fabian

Adrian

Adam

Gabriel

Anmeld

19. april 2014

Billemyre

Hej

Dimitri
(Fra tegnefilmen 'Anastasia' - han er så sød, charmerende og pæn )

Nå, men ellers:
Valentin, Antonio, Boris, Balthazar, Aurelius, Augustus, Cyril, Hannibal, Vladimir, Gabriel, Jonathan, Lorenzo, Nikolaj, Alexander, Ricardo, Sebastian, Zacharias, Leander....

Af pigenavnene synes jeg, Valentina er pænest til

Anmeld

19. april 2014

MissTas

esioul skriver:

Valentin

Fabian

Adrian

Adam

Gabriel

Tusind tak for svar og ideer adrian er sødt synes jeg og passer godt til annastacia 

Anmeld

19. april 2014

MissTas

Billemyre skriver:

Dimitri
(Fra tegnefilmen 'Anastasia' - han er så sød, charmerende og pæn )

Nå, men ellers:
Valentin, Antonio, Boris, Balthazar, Aurelius, Augustus, Cyril, Hannibal, Vladimir, Gabriel, Jonathan, Lorenzo, Nikolaj, Alexander, Ricardo, Sebastian, Zacharias, Leander....

Af pigenavnene synes jeg, Valentina er pænest til

Tusind tak for svar tak for mange forslag..  Kan bare slet ikke finde ud af hvilke drengenavne jeg synes om .. Valentina er også det vi nok er mest hug på 

Anmeld

19. april 2014

Mor til F

Jeg kan bedst lide Leonora eller Valentina

Drengenavn kunne være

Valdemar

Amadeus

Valentin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.