Hvilket navn passer bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.983 visninger
18 svar
2 synes godt om
19. april 2014

MissTas

Hej

Sagen er den at Annastacia nu er 2 år og 2 mrd gammel og jeg er færdiguddannet til januar, så derefter skal der nok en lille ny til Er begyndt at lede efter navne da jeg sys det er vildt svært. Hvilket pigenavn synes i passer bedst til Annastacia af dem her: Leonora, Filuca, Aviaya, Maya-Lichia, Valentina? Det er de pigenavne vi har skrevet ned.

Kom gerne med foreslag til drengenavne som passer til, da jeg er helt LOST på det område. Tror dog nummer 2 bliver en pige også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2014

BabyMus

MissTas skriver:

Hej

Sagen er den at Annastacia nu er 2 år og 2 mrd gammel og jeg er færdiguddannet til januar, så derefter skal der nok en lille ny til Er begyndt at lede efter navne da jeg sys det er vildt svært. Hvilket pigenavn synes i passer bedst til Annastacia af dem her: Leonora, Filuca, Aviaya, Maya-Lichia, Valentina? Det er de pigenavne vi har skrevet ned.

Kom gerne med foreslag til drengenavne som passer til, da jeg er helt LOST på det område. Tror dog nummer 2 bliver en pige også

Personligt kan jeg bedst lide Leonora og Filuca. Men til Annastacia synes jeg at Aviaya klinger rigtig godt sammen med.

Anmeld

19. april 2014

LMX

Valentina synes jeg.

Hannibal var det første drengenavn der faldt mig ind.

Dejligt at I vil ha en mere 

Anmeld

19. april 2014

MissTas

BabyMus skriver:

Personligt kan jeg bedst lide Leonora og Filuca. Men til Annastacia synes jeg at Aviaya klinger rigtig godt sammen med.

Tak for svar.. Leonora er jeg også hug på sammen med Valentina .. 

Anmeld

19. april 2014

MissTas

LMX skriver:

Valentina synes jeg.

Hannibal var det første drengenavn der faldt mig ind.

Dejligt at I vil ha en mere