SanJose skriver:
Altså personligt ville jeg nok lige kigge en ekstra gang, hvis jeg blev inviteret til bryllup med efterfølgende havefest. For mig er en havefest noget man gør med vennerne på en varm sommerdag, hvor man kan sidde i bikinitop og og korte shorts. Ikke just et tema for et bryllup. I min verden er et bryllup en fin og meget traditionsbunden begivenhed, som man ikke skal afvige særlig meget fra, men det er igen forskelligt fra person til person, hvad man synes.
Så hvis I synes det ville være helt perfekt med en havefest er det da planen for jer! Og uanset hvad er jeg sikker på at det bliver et fantastisk bryllup! 
Af ren nysgerrighed, bliver jeg nød til at spørge; hvis man ikke ønsker et traditionelt bryllup, hvilket der kan være mange grunde til...
Jeg selv er fuldstændig døv og blind, når det kommer til traditioner. Jeg elsker en traditonel begivenhed lige så meget som en utraditionel, men føler mig aldrig forpligtiget til noget.
Min kæreste og jeg er ved at planlægge bryllup, og min kæreste, der ellers tror på karma, kærlighed og krystaller, har vist sig at være mere traditionel end jeg havde antaget. For min skyld kunne vi have skippet ringe, taler, brudevals og bryllupskage, og bare have sat et fadølsanlæg op og fået nogle af vores hippievenner til at spille. Men min kæreste vil gerne have det hele (og det er jo også hans bryllup, ha ha ha.)
Nu kommer spørgsmålet så endeligt: Bør man holde et traditionelt bryllup, selv om man ikke bryder sig om det? Selv om ens bryllup, så ikke bliver en dag, man ikke føler sig godt tilpas i? Efter din mening, vel at mærke.
Anmeld