Hvad ville i tænke??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.747 visninger
36 svar
32 synes godt om
15. april 2014

Anonym trådstarter

Hvad ville i tænke eller sige hvis i kom til det her bryllup??

Vi tænker at leje et telt og sætte op i haven, og finde en der vil vie os i vores egen have også..
Vi tænker så at der bliver serveret kaffe og en bryllupskage om eftermiddagen..
Om aftenen, eller ihvertfald efter kagen, så tænker vi at starte op i grillen og så skal der ellers bare grilles hotdogs og muligvis også burgere..

Der vil selvfølgelig være fri bar, men kun af øl, vand, vind og ciders som mokai'er..

Hvad ville i tænke om det??

Vi tænker jo lidt selv at vi bare vil holde det som et brag af en havefest, hvor alle hygger sig og hvor man ikke føler sig tvunget til at gå ud og investere i dyre kjoler og jakkesæt for at passe ind..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2014

Clarasmor2010

Jeg synes det lyder super hyggeligt ��

Anmeld

15. april 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

Vi tænker at leje et telt og sætte op i haven, og finde en der vil vie os i vores egen have også..
Om aftenen, eller ihvertfald efter kagen, så tænker vi at starte op i grillen og så skal der ellers bare grilles hotdogs og muligvis også burgere..

Der vil selvfølgelig være fri bar, men kun af øl, vand, vind og ciders som mokai'er..

Vi tænker jo lidt selv at vi bare vil holde det som et brag af en havefest, hvor alle hygger sig og hvor man ikke føler sig tvunget til at gå ud og investere i dyre kjoler og jakkesæt for at passe ind..

Jeg syntes det lyder rigtig hyggeligt 

Så vil jeg bare håbe at der er rigtig dejligt vejr 

Monica 

Anmeld

15. april 2014

Anonym trådstarter

Clarasmor2010 skriver:

Jeg synes det lyder super hyggeligt ��

og du ville ikke være skuffet over selv at skulle stå over grillen og lave din bøf eller pølse??
Det er jo sådan vi normalt holder havefest, der står man selv og griller hvad man skal have..

Anmeld

15. april 2014

Anonym trådstarter

Troldemommi skriver:

Jeg syntes det lyder rigtig hyggeligt 

Så vil jeg bare håbe at der er rigtig dejligt vejr 

Monica 

det er i starten af august, så vi regner bestemt med at vejret bliver rigtig godt..

og du ville ikke blive skuffet over selv at skulle grille din bøf eller pølse??

Anmeld

15. april 2014

Mortil223

Jeg ville være glad for at fejre en skøn dag med nogle mennesker jeg holdt af om det så betyder jeg skal grille min bøf selv eller tage fin kjole og bræk anklerne sko på  

i skal gøre det lige som i har lyst til Hav en skøn dag 

Anmeld

15. april 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Jeg synes det lyder som en super hyggelig og god idé

Det ville jo helt klart skabe en mere "down-to-earth" stemning, og så tror jeg bestemt ikke at man ville have noget imod selv at skulle grille bøffen

Personligt synes jeg også at det er fedt, at man så ikke ville behøve at gå ud og købe tøj i dyre domme, som man derefter aldrig ville få brugt igen. Thumbs her fra  

Anmeld

15. april 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

det er i starten af august, så vi regner bestemt med at vejret bliver rigtig godt..

og du ville ikke blive skuffet over selv at skulle grille din bøf eller pølse??

Jeg syntes faktisk mere det ville være fedt, det er så anderledes fra så mange andre bryllupper 

Monica 

Anmeld

15. april 2014

Frk.S

Jeg ville tænkte "super fedt" - jeg er meget for at man holder sit bryllup lige præcis som man har lyst til.... og ikke ud fra hvad man "kan" eller hvad andre vil synes om det. 

Anmeld

15. april 2014

stm2812

Anonym skriver:

Jeg syntes det lyder som en skøn ide. Det er selv hvad vi først havde i tankerne, men endte med at gøre det lidt anderledes, da jeg er noget kontrolfreak og slet ikke kunne få det til at hænge sammen i mit hoved hvis alt ikke gik efter planen, f.eks. Med vejret. 

Men syntes simpelthen det lyder helt vildt hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.