Hvad ville i tænke??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2014

Anonym trådstarter

førstebarn21 skriver:

Jeg ville være glad for at fejre en skøn dag med nogle mennesker jeg holdt af om det så betyder jeg skal grille min bøf selv eller tage fin kjole og bræk anklerne sko på  

i skal gøre det lige som i har lyst til Hav en skøn dag 

tak..

Vi er ikke så traditionsbundne min kommende mand og jeg, og vi elsker at gøre tingene på vores egen måde.. Den her gang blev vi alligevel lidt i tvivl om folk ville blive skuffede over sådan et bryllup..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2014

Anonym trådstarter

TanyaGR skriver:

Jeg synes det lyder som en super hyggelig og god idé

Det ville jo helt klart skabe en mere "down-to-earth" stemning, og så tror jeg bestemt ikke at man ville have noget imod selv at skulle grille bøffen

Personligt synes jeg også at det er fedt, at man så ikke ville behøve at gå ud og købe tøj i dyre domme, som man derefter aldrig ville få brugt igen. Thumbs her fra  

præcis.. det er sådan vi tænker..

Min svigerinde sagde faktisk det samme, at hun syntes det var fedt at hun ikke behøvede spare i flere måneder for at få råd til en kjole der passede..

Anmeld

15. april 2014

Anonym trådstarter

Troldemommi skriver:

Jeg syntes faktisk mere det ville være fedt, det er så anderledes fra så mange andre bryllupper 

Monica 

tak..

Vi er bare lidt anderledes herhjemme, men vi var bange for om vi nu blev lidt for anderledes..

Anmeld

15. april 2014

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Jeg ville tænkte "super fedt" - jeg er meget for at man holder sit bryllup lige præcis som man har lyst til.... og ikke ud fra hvad man "kan" eller hvad andre vil synes om det. 

vi kunne helt sikkert både holde det på en herregård eller et slot hvis vi ville, men vi har også andre drømme, og vores surt opsparede penge er vi ikke meget for at se ryge på en aften, og så er vi bare heller ikke de her mennesker der sidder stille og får holdt taler osv en helt aften, og jeg er bestemt ikke glad for at skulle være midtpunkt..

Anmeld

15. april 2014

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

Jeg syntes det lyder som en skøn ide. Det er selv hvad vi først havde i tankerne, men endte med at gøre det lidt anderledes, da jeg er noget kontrolfreak og slet ikke kunne få det til at hænge sammen i mit hoved hvis alt ikke gik efter planen, f.eks. Med vejret. 

Men syntes simpelthen det lyder helt vildt hyggeligt

hvis vejret bliver træls, så rykker vi indenfor.. Vores hus kan sagtens rumme en masse gæster, så skidt med vejret.. men i starten af August er man næsten altid sikker på vejret..

Anmeld

15. april 2014

Frk.S

vi kunne helt sikkert både holde det på en herregård eller et slot hvis vi ville, men vi har også andre drømme, og vores surt opsparede penge er vi ikke meget for at se ryge på en aften, og så er vi bare heller ikke de her mennesker der sidder stille og får holdt taler osv en helt aften, og jeg er bestemt ikke glad for at skulle være midtpunkt..

Jamen så er det jo bestemt heller ikke det i skal.

Jeg har været til mange forskellige slags bryllupper og jeg har syntes de alle sammen har været fantastiske på hver deres måde. 
Det vigtige er jo at brudeparret får en fantastisk dag... en dag som DE ønsker den.

Anmeld

15. april 2014

stm2812

Anonym skriver:

hvis vejret bliver træls, så rykker vi indenfor.. Vores hus kan sagtens rumme en masse gæster, så skidt med vejret.. men i starten af August er man næsten altid sikker på vejret..

Ja det plejer at være skønt vejr. Jeg ville i hvert fald personligt elske at komme til sådan et bryllup som du beskriver

Anmeld

15. april 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Lyder som en helt perfekt fest, jeg gad også godt være gæst ;-) 

Elsker når det er afslappet og man bare kan slå sig løs...

Anmeld

15. april 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Hvad ville i tænke eller sige hvis i kom til det her bryllup??

Vi tænker at leje et telt og sætte op i haven, og finde en der vil vie os i vores egen have også..
Vi tænker så at der bliver serveret kaffe og en bryllupskage om eftermiddagen..
Om aftenen, eller ihvertfald efter kagen, så tænker vi at starte op i grillen og så skal der ellers bare grilles hotdogs og muligvis også burgere..

Der vil selvfølgelig være fri bar, men kun af øl, vand, vind og ciders som mokai'er..

Hvad ville i tænke om det??

Vi tænker jo lidt selv at vi bare vil holde det som et brag af en havefest, hvor alle hygger sig og hvor man ikke føler sig tvunget til at gå ud og investere i dyre kjoler og jakkesæt for at passe ind..

Synes det lyder super hyggeligt.... Vi har gjort det til en barnedåb vi var til... Det var så hyggeligt....

den en dag vi skal giftes kommer til os til at foregå sådan.... Og blir folk skuffet over vi ønsker det sådan, så har jeg ik så meget pænt at tænke om dem ;-) 

Anmeld

15. april 2014

Loa

Jeg synes det lyder super hyggeligt, dog ville jeg foretrak hvis der var en mand eller to der styrede grillen

Men udover det lyder det top hyggeligt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.