Snartmortil3 skriver:
Jeg håber at du får en god fødsel denne gang! Og det er godt, at du overvejer, hvordan du skal forholde dig, hvis du får en lynfødsel. Jeg vil anbefale dig at tage afsted med det samme du tror der er optræk. Jeg havde som sagt plukveer hele dagen igennem, faktisk stort set regelmæssige med 2 - 3 min imellem, men jeg reagerede ikke på dem, da de ikke gjorde ondt. De havde også sagt til mig på fødegangen, at de ikke havde nogen effekt, og at jeg derfor skulle komme dagen efter og få en ny stikpille. Hvis jeg får disse plukveer igen, så kan jeg love dig for, at jeg nægter at forlade hospitalet igen før jeg har født, eller at de er gået i sig selv
Jeg har heller ikke noget imod at føde hurtigt, men jeg håber virkelig på, at jeg denne gang kan få en fødsel som starter stille og roligt med milde veer, sådan at jeg kan forberede mig på "at nu er det nu". Men tvivler desværre
Jeg blev desværre "nægtet" at blive sat i gang. Måske kan jeg blive sat i gang efter terminen, så jeg er faktisk blevet lidt panikken igen over hele det med at føde.
Jeg skal føde hjemme, så det giver mig lidt ro. Min kæreste har en lille times kørsel hjem, så hvis han først skulle hjem og så derefter 30 min. til fødegangen
Men har aftalt med min jm, at jeg ringer hvis jeg fornemmer der er optræk til noget og så kan de være forberedte og tage stilling til, hvem der skal komme osv. så de ikke først skal bruge tid på det.
Hehe ja du må simpelthen nægte at tage hjem igen! Om ikke andet så kan du jo sætte dig på gangen. Det kan de vel ikke forbyde dig
Øv troede faktisk det var planlagt, at du skulle sættes i gang for at få lidt ro på
Anmeld