Øv er jeg latterlig ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2014

modesty

Det er en gruppe selvstændige mennesker der sparrer med hinanden og ind i mellem køber og sælger til hinandens firmaer , men det er ren hygge

Jeg har lige redigeret mit indlæg, da jeg læste hvad du havde skrevet efterfølgende. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2014

Sandratoft

Ja det kan åbenbart ikke lade sig gøre at få svar på det man spørger om herinde  Typisk det skal tage sådan en drejning

Du får da svar på dit spørgsmål, så hvad er det du himler med øjnene for? Der kunne jo være en grund til at jeg spurgte. 

Hvis han ikke trækker moms fra, så er der vel Ingen forskel på om pengene tages fra firmakontoen eller hans private konto, da det jo er hans penge begge steder. Så jo, kan godt forstå du bliver skuffet, de penge kunne lige så godt tages ud og bruges sammen med dig i stedet. 

Og her går jeg ud fra at han er ene mand i firmaet ?

Anmeld

9. april 2014

TNBC

esioul skriver:

forstår ik debatten skal tage en drejning, og der stilles spørgsmål til om det er lovligt. Kram til dig ts

De spørg jo bare fordi de undre sig. og det har de vel lov til.

Anmeld

9. april 2014

Muhmi

Ja det kan åbenbart ikke lade sig gøre at få svar på det man spørger om herinde  Typisk det skal tage sådan en drejning

Undskyld, må vi ikke undre os?

Kan ikke forstå at der slet ikke må skrives om andet?

Anmeld

9. april 2014

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Undskyld, må vi ikke undre os?

Kan ikke forstå at der slet ikke må skrives om andet?

Jo selvf. Men syntes efterhånden det er mere en regel end en undtagelse herinde

Anmeld

9. april 2014

Muhmi

At man undrer sig?

Anmeld

9. april 2014

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

At man undrer sig?

At der ofte bliver fokuseret på alt andet end spørgsmålet og det er ærgerligt syntes jeg 

Anmeld

9. april 2014

Muhmi

At der ofte bliver fokuseret på alt andet end spørgsmålet og det er ærgerligt syntes jeg 

Der blev da ikke fokuseret på det, jo i et kort øjeblik, men så fik vi svar og bum, nu er fokus her fordi du selv drejede den over på hvor typisk det er at dreje fokus... 

Anmeld

9. april 2014

Sandratoft

Så må du jo skrive i dit startindlæg at dette er en ensporet debat, så yderligere kommentarer eller spørgsmål som afviger en lille smule frabedes

Anmeld

9. april 2014

TNBC

At der bliver spurgt ind til ting? At vi undre os over ting?

Det var jo ikke det eneste der blevet skrevet, der blev jo svaret på dit spørgsmål, og så spurgt ind til omkring det din mand gør, fordi folk undre sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.