Hvor mange penge tilbage efter alt? Samlevende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Tilbage efter alt

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.722 visninger
27 svar
13 synes godt om
9. april 2014

SandraXOXO

Ja hvor mange penge har alle par herinde tilbage når alt er betalt inkl mad ? Og ryger beløbet mon på opsparing eller i lommen som lommepenge? Deler i det ligeover, eller den som tjener mest får mest?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2014

SandraXOXO

Og nej, det er ikke en find fem fejl Selv om det godt kunne ligne Jeg dobbelt tjekkede ellers og alt muligt øv! Håber det kan tydes alligevel

Anmeld

9. april 2014

2børn2

Hej

Her har vi ca 3500kr efter alt er betalt. Det går til lidt større investeringer, eller frisør, tøj osv..

Og hvor vildt er det lige at nogen har over 18000kr til sig selv efter alt er betalt.. misundelig.. mig ?? Nej.. 

Anmeld

9. april 2014

et-ønske

SandraXOXO skriver:

Ja hvor mange penge har alle par herinde tilbage når alt er betalt inkl mad ? Og ryger beløbet mon på opsparing eller i lommen som lommepenge? Deler i det ligeover, eller den som tjener mest får mest?

Alt ryger ind på budget kontoen, herfra betales alle udgifter og der bliver overført 2.500 til mad Dankortet. Hos os tjener jeg mest - men det er en stor hat! Vi sætter 3.000 ind på opsparing og så har vi 3.000 hver til tøj, frisør og fornøjelser.
Derudover kommer der børnepenge, dem får jeg da jeg afholder alle udgifter til min datter - og de to næste der kommer

Anmeld

9. april 2014

SandraXOXO

2børn2 skriver:

Hej

Her har vi ca 3500kr efter alt er betalt. Det går til lidt større investeringer, eller frisør, tøj osv..

Og hvor vildt er det lige at nogen har over 18000kr til sig selv efter alt er betalt.. misundelig.. mig ?? Nej.. 

Hihi. Ja det er et fint beløb de store der. Ikke at vi mangler noget herhjemme. Men det må nu være rart at have så meget tilbage efter alt

Anmeld

9. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi har 8200... 2000kr ryger på opsparing. Resten ryger på alt muligt andet  Skræmmende faktisk, synes det er mange penge hver måned når det lige bliver skrevet ned  Hmm. Synes ellers ikk vi foretager os noget ekstravagant 

Anmeld

9. april 2014

SandraXOXO

Mor11 skriver:

Vi har 8200... 2000kr ryger på opsparing. Resten ryger på alt muligt andet  Skræmmende faktisk, synes det er mange penge hver måned når det lige bliver skrevet ned  Hmm. Synes ellers ikk vi foretager os noget ekstravagant 

Jeg sidder netop selv og er lidt chokkeret. Vi har selv mellem fem og ti tusind tilbage hver måned. Og de forsvinder jo, men jeg kan ikke rigtig se hvad fanden vi bruger dem på Det er mange penge der bare siver væk. Tror der skal ryddes lidt op i økonomien herhjemme!

Anmeld

9. april 2014

flowerpot3

vi har ca 15-16 000 tilbage når de faste udgifter, mad og benzin er betalt (omkring 30 000). Pengene bliver på vores fælles lønkonto, da det er den konto hvor renterne er bedst. Vi taler sammen inden vi foretager større køb, ellers er der ikke nogen regler. Min mand tjener ca dobbelt så meget som mig, men det har ingen betydning ift forbruget.

Anmeld

9. april 2014

Lililili

Når alt er betalt har vi ca 13000 tilbage. Der bliver sat 9000 til mad og andet forbrug og så 4000 på opsparing. Vi bor i hus og har et barn på 4 måneder. Beløbet vil ændre sig en del når han starter institution. 

Anmeld

9. april 2014

MomInTheMaking

Når alt er betalt og det gælder også børne-, vedligeholdelse af bil-, julegave, udbetaling til hus-, og alm. Opsparing så har vi 2000 til os selv i måneden. (Nogen måneder faktisk 4000 kr, da det kommer an på hvor meget min mand arbejder) Børnepengene er ikke indregnet i vores budget og derfor er det jo lidt ekstra til sjov og ballade og ture når de kommer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.