Kommer an på hvad du mener med legetøj - hvis du mener i kategorien over 100 kr så er det jul og fødselsdag. Men er feks. I dag kommet hjem med male/tal bog fra tigeren bare fordi jeg synes den var skøn og den var lærerig... Jeg kan også helt impulsivt trække en af dem ind i BR og give en ting, men det er godt nok sjældent.
Synes værelserne bugner af legetøj de ikke leger med.
Nå jo så to gange om året er der børneloppemarked hvor børn sælger legetøj, hvis vi er hjemme og gider får de 40-50 kr hver og må så hel selv vælge også selvom det i morens øjne er åndssvags ting ;-)
De to store får 20 kr om ugen fordi jeg ikke vil have plageriet og så kan de spare op. Fx har Liam selv lige betalt for et skakspil som han ønskede sig.
Jeg ville ikke fast give en gang om måneden hvis det er over 100 kr og ville heller ikke give stor ting når der kommer børnepenge.
Da vi kun havde en forresten måtte hun vælge noget hvert år vi var i Italien, men nu er det blevet for dyrt med 3. Hun måtte også vælge et dyr hver gang vi var i zoo - det blev også for dyrt. Så nu er pungen lukket så jeg har råd til zoo, teater og andre ting.
Anmeld