Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lars er bare det første der kommer til tankerne...
og pige hmmm...
Mathilde...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Vi ved endnu ikke om det er en pige eller dreng vi venter, så prøver lige en måske lidt mærkelig, alternativ måde til at få gode navneforslag fra jer, nemlig ved at vise et billede af den ældre søskende (ved godt det ikke er sikkert de kommer til at ligne hinanden )Så... Hvad ville du kalde denne baby??? Gerne et til hvert køn
Vi ved endnu ikke om det er en pige eller dreng vi venter, så prøver lige en måske lidt mærkelig, alternativ måde til at få gode navneforslag fra jer, nemlig ved at vise et billede af den ældre søskende (ved godt det ikke er sikkert de kommer til at ligne hinanden )Så... Hvad ville du kalde denne baby??? Gerne et til hvert køn
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
Chrizta skriver: Freja eller Mads evt. Magnus
Freja eller Mads evt. Magnus
Pigent skriver: Til en pige tænker jeg Ella, Agnes eller SofieTil en dreng tænker jeg Mikkel, Jonas eller Sofus
Til en pige tænker jeg Ella, Agnes eller SofieTil en dreng tænker jeg Mikkel, Jonas eller Sofus
Wampires skriver: Lars er bare det første der kommer til tankerne... og pige hmmm... Mathilde...
Milas
Maja
ano14316 skriver: Ved ikke med pige.. hvis det var en dreng.. så Mathias
Ved ikke med pige.. hvis det var en dreng.. så Mathias
N&N skriver: Milas Maja
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128