Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hekran skriver: Sjov måde at gøre det på Mine indskydelser siger: Jonathan eller Johanne
Sjov måde at gøre det på Mine indskydelser siger: Jonathan eller Johanne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Valle81 skriver: Hvor sjovt:-)Jonathan var min allerførste indskydelse:-)
Hvor sjovt:-)Jonathan var min allerførste indskydelse:-)
Anonym skriver: Vi ved endnu ikke om det er en pige eller dreng vi venter, så prøver lige en måske lidt mærkelig, alternativ måde til at få gode navneforslag fra jer, nemlig ved at vise et billede af den ældre søskende (ved godt det ikke er sikkert de kommer til at ligne hinanden )Så... Hvad ville du kalde denne baby??? Gerne et til hvert køn
Vi ved endnu ikke om det er en pige eller dreng vi venter, så prøver lige en måske lidt mærkelig, alternativ måde til at få gode navneforslag fra jer, nemlig ved at vise et billede af den ældre søskende (ved godt det ikke er sikkert de kommer til at ligne hinanden )Så... Hvad ville du kalde denne baby??? Gerne et til hvert køn
Bastian
Rikke
Rie
Ronald
Georg
Alma
Gudrun
Sandra Norit skriver: Marie eller Simon
Marie eller Simon
Pcokate skriver: Bastian Rikke Rie Ronald Georg Alma Gudrun
Her er Adam
1: 10 mdr2: i dag (3 /12 år)
Lukas eller Alma. det ligner en rigtig skøn lille trold.. så et navn med lidt vildskab :-)
Bertram/Laurits og Carla, tror jeg....
katrine 81 skriver: Lukas eller Alma. det ligner en rigtig skøn lille trold.. så et navn med lidt vildskab :-)
Billemyre skriver: Bertram/Laurits og Carla, tror jeg....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128