Hvilket navn ville du give denne baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Alfred eller Johanne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2014

Anonym trådstarter

Sjovt at der kun er eet eneste navn i svarene jeg kunne overveje

Anmeld

5. april 2014

L&V

Anonym skriver:

Vi ved endnu ikke om det er en pige eller dreng vi venter, så prøver lige en måske lidt mærkelig, alternativ måde til at få gode navneforslag fra jer, nemlig ved at vise et billede af den ældre søskende (ved godt det ikke er sikkert de kommer til at ligne hinanden )

Så... Hvad ville du kalde denne baby??? Gerne et til hvert køn

Jeg kan kun komme på drenge navne da jeg syntes bebs på billedet ligner en albert, anton eller alfred

Anmeld

5. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Sjovt at der kun er eet eneste navn i svarene jeg kunne overveje

Og hvilket et er det?  

Anmeld

5. april 2014

lineog4

Mærkeligt nok synes jeg det ligner en Thor for ville ikke selv vælge Thor, men det kunne også være en Storm - noget der er stærkt.

Ser slet ikke et pigenavn, men hvis jeg skulle tænke pige hmm så er det ikke sådan en lille petit prinsesse, så måske en Dagmar eller en skøn Suleima 

Anmeld

5. april 2014

Anonym trådstarter

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Jeg kan kun komme på drenge navne da jeg syntes bebs på billedet ligner en albert, anton eller alfred

Det er også en dreng

Anmeld

5. april 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Mærkeligt nok synes jeg det ligner en Thor for ville ikke selv vælge Thor, men det kunne også være en Storm - noget der er stærkt.

Ser slet ikke et pigenavn, men hvis jeg skulle tænke pige hmm så er det ikke sådan en lille petit prinsesse, så måske en Dagmar eller en skøn Suleima 

Jamen så er det da godt det ikke er en pige på billedet

Navnene er dog i helt forkert retning af hvad han faktisk hedder - men sjovt at se hvad folk tænker han ligner

Anmeld

5. april 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Og hvilket et er det?  

Olivia - og det ville endda være ret langt nede på listen...

Anmeld

5. april 2014

MHB

Kan se andre har svaret det før men min første indskydelse var altså også Bertram! Og måske Gry eller Lykke hvis det var en pige! 

Anmeld

5. april 2014

Katia Juul Skovgaard

Anonym skriver:

Vi ved endnu ikke om det er en pige eller dreng vi venter, så prøver lige en måske lidt mærkelig, alternativ måde til at få gode navneforslag fra jer, nemlig ved at vise et billede af den ældre søskende (ved godt det ikke er sikkert de kommer til at ligne hinanden )

Så... Hvad ville du kalde denne baby??? Gerne et til hvert køn

Rasmus eller Sally/Sallie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.