Fornuft vs lyst!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2014

grinny

Jeg kan godt følge dig!

Nu er min situation selvfølgelig lidt anerledes, men jeg kan og vil på ingen måde vente pga. min kommende elevplads. For mig er uddannelses vigtig, men min lyst til børn er større og jeg føler selv at jeg følger mit hjerte ved at blive mor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2014

Anonym trådstarter

Sandra Norit skriver:

Jeg er også så klar jeg kunne tude, men jeg starter på udannelse i det nye år og har en lille datter på en månede kun så jeg må bare styre mig - uanset hvor SVÆRT det er 

Men det er jo forfærdeligt at man ikke kan styre sin krop og sine hormoner! Det er faktisk rigtig ubehageligt ikke at have hele kontrollen over sin krop.

Anmeld

6. april 2014

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Jeg kan godt følge dig!

Nu er min situation selvfølgelig lidt anerledes, men jeg kan og vil på ingen måde vente pga. min kommende elevplads. For mig er uddannelses vigtig, men min lyst til børn er større og jeg føler selv at jeg følger mit hjerte ved at blive mor 

Hvor lang tid kommer dit studie til at tage? Midt i mit studie smed jeg også alt fornuft over bords, og fik vores barn, men nu synes jeg godt nok det er svært. Det er også det med at arbejdet er helt nyt, og vil gerne være der noget tid inden jeg kommer og fortæller jeg skal på barsel. Det er helt klart min fornuft der siger det, men min lyst skriger bare baby i maven, NU!

Anmeld

6. april 2014

Anonymo

Anonym skriver:

Men det er jo forfærdeligt at man ikke kan styre sin krop og sine hormoner! Det er faktisk rigtig ubehageligt ikke at have hele kontrollen over sin krop.

Det er rigtig ubehageligt og det gør også at man bliver lidt fortvivlet syntes jeg. Vi er nogle mærkelige nogle os kvinder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.