Fornuft vs lyst!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.653 visninger
13 svar
2 synes godt om
5. april 2014

Anonym trådstarter

Kender i følelsen af at man ikke kan styre sine hormoner?
Min krop er SÅ klar til at være gravid igen, men min hjerne siger meget bestemt nej! Har lige fået nyt job og mangler stadig at afslutte et par måneder af min uddannelsen. Desuden har jeg en pige på 13 måneder, så synes jo egentligt jeg har nok at se til.
Min krop derimod kæmper bare en indre kamp med sig selv. Øv hvor er det svært! What to do??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min krop er SÅ klar til at være gravid igen, men min hjerne siger meget bestemt nej! Har lige fået nyt job og mangler stadig at afslutte et par måneder af min uddannelsen. Desuden har jeg en pige på 13 måneder, så synes jo egentligt jeg har nok at se til.
Min krop derimod kæmper bare en indre kamp med sig selv. Øv hvor er det svært! What to do??

Mange har læst, men ingen har svaret. Hvad ville I gøre, følge jeres lyst(som i totalt ustyrlig lyst) eller fornuft?

Anmeld

5. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

1. Konferer med manden, hvad har han at sige? 

2. Hvis manden er ligeglad, kan du gøre en mellemting. Altså, måske ikke starte pb NU, men om de par måneder når du er færdig med uddannelsen fx. Det er d en overskuelig horisont, og så har du også haft lidt tid til at komme ind på din nye arbejdsplads.  

Anmeld

5. april 2014

L&V

Anonym skriver:

Jeg er personligt sådan et menneske der skal ha styr på uddannelse, arbejde osv før jeg kaster mig ud i sådan noget så det ville jeg klart ha på plads først tænker ikke din datters alder har noget at sige

Anmeld

5. april 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

1. Konferer med manden, hvad har han at sige? 

2. Hvis manden er ligeglad, kan du gøre en mellemting. Altså, måske ikke starte pb NU, men om de par måneder når du er færdig med uddannelsen fx. Det er d en overskuelig horisont, og så har du også haft lidt tid til at komme ind på din nye arbejdsplads.  

Helt klart meget fornuftigt at vente et par måneder. Til juni er jeg færdig med uddannelse, og så er det helt sikkert lettere at overskue hvornår det lige ville passe!
Tak for dit svar

Anmeld

5. april 2014

Anonym trådstarter

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Jeg er personligt sådan et menneske der skal ha styr på uddannelse, arbejde osv før jeg kaster mig ud i sådan noget så det ville jeg klart ha på plads først tænker ikke din datters alder har noget at sige

Men det er jo præcist også sådan et menneske jeg er. Også derfor jeg er vildt frustreret over at jeg seriøst har den vildeste lyst til at være gravid. Men til juni er jeg færdig med uddannelse, og så er det helt sikkert lettere at overskue hvornår det ville passe.

Anmeld

5. april 2014

Hullabullabulla

Jeg tror alle der har været gravide 1 gang rammer det punkt

Personligt var jeg skruk allerede 4-5 måneder efter min søn var født, og vi har da også ihærdigt forsøgt at lave en lillebrøster siden sønnike var 6 måneder - men endnu uden held (hvilket ikke kommer som et chok da vi fik hjælp til sønnen)

Nu træder vi igen ind i behandlingsverdnen her ultimo april

Min søn er forresten 13 måneder.

Mit råd til dig vil være at lægge skrukheden på hylden de næste par måneder, og tage det op til overvejelse når du er færdig med din uddannelse

Anmeld

5. april 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Jeg tror alle der har været gravide 1 gang rammer det punkt

Personligt var jeg skruk allerede 4-5 måneder efter min søn var født, og vi har da også ihærdigt forsøgt at lave en lillebrøster siden sønnike var 6 måneder - men endnu uden held (hvilket ikke kommer som et chok da vi fik hjælp til sønnen)

Nu træder vi igen ind i behandlingsverdnen her ultimo april

Min søn er forresten 13 måneder.

Mit råd til dig vil være at lægge skrukheden på hylden de næste par måneder, og tage det op til overvejelse når du er færdig med din uddannelse

Helt klart gør jeg det, men pyh hvor er det svært!

Anmeld

5. april 2014

L&V

Anonym skriver:

Men det er jo præcist også sådan et menneske jeg er. Også derfor jeg er vildt frustreret over at jeg seriøst har den vildeste lyst til at være gravid. Men til juni er jeg færdig med uddannelse, og så er det helt sikkert lettere at overskue hvornår det ville passe.

Jeg ville vente der til så har du os mere ro på.. Jeg er os total skruk men ska ik ha flere så her vinder fornuften. Det har den os gjord med de to vi har:-) Vi havde lige et hus der sku være færdig før vi sku ha børn da vi ik ville bruge tiden på at renovere når børnene var kommet

Anmeld

5. april 2014

Anonymo

Anonym skriver:

Jeg er også så klar jeg kunne tude, men jeg starter på udannelse i det nye år og har en lille datter på en månede kun så jeg må bare styre mig - uanset hvor SVÆRT det er 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.