Prøv at forklar hvordan en veer er??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2014

modesty

san skriver:

Kan du prøve at forklare hvordan du følte dine veer var, hvor havde du ondt osv?

Termin d 2 juli  Glæder mig til at se ham...

Jeg synes ikke at det føles som menstruationssmerter. Det føles ikke som noget andet. Hos mig sad alle smerterne i lænden/ryggen. Men jeg synes ikke at smerten var så slem.

Men altså. Det kommer når det kommer, og du er ikke i tvivl.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2014

Skouboe

En af mine veninder beskrev det meget godt - Hvis du er i stand til at tænke 2 sammenhængende tanker, så er det ikke en ve!

Anmeld

4. april 2014

Annemette07

san skriver:

Kan du prøve at forklare hvordan du følte dine veer var, hvor havde du ondt osv?

Jeg havde ondt i lænden og i lysken. For mig var det IKKE menssmerter, da jeg som regel har ondt i maven(lidt som når man har diarre), så hvis jeg var gået efter det havde jeg ikk været sikker. Det skal lige siges mit vand gik, så derfor vidste jeg det var tid ;-)

Anmeld

4. april 2014

Moar2011

Nu det 3år siden jeg fødte, og jeg kan ærligt talt ikke rigtig huske smerten, kun at det gjorde ondt!! og det tog 13timer og 50 min til han var ude

Anmeld

4. april 2014

asff

san skriver:

synes det føles som en kniv i skamben og endetarm

Anmeld

4. april 2014

Trekløver(:

san skriver:

Meget stærke smerter, og følte alt trak sig sammen hen over maven, og specielt om i lænnen, og også ned i ballerne.

Jeg syntes en ve gør monster mega NAS. MEN fødte gerne i morgen igen hvis det skulle være

Anmeld

4. april 2014

san

Ja der er helt sikker mange måde at have veer på, og hvordan folk syntes det har været.. Jeg var bare nysgerrig med hvordan i syntes de veer var

Jeg er ikke bange for at skulle igennem fødslen, og alle de smerter der måtte komme til mig, må bare tænke for hver veer der kommer er jeg tætter på at se min søn, og går det helt galt, og jeg ikke kan klare det, så må jeg have noget smertestillende..

Har været med til min venindes 2 fødsler, og sikke en fantastisk oplevelse, så nu glæder jeg mig faktisk til det bliver min tur..  ved godt det kommer til at gøre MEGA ondt, men hey min baby skal ud...

Anmeld

4. april 2014

liten-mamma

san skriver:

Ja der er helt sikker mange måde at have veer på, og hvordan folk syntes det har været.. Jeg var bare nysgerrig med hvordan i syntes de veer var

Jeg er ikke bange for at skulle igennem fødslen, og alle de smerter der måtte komme til mig, må bare tænke for hver veer der kommer er jeg tætter på at se min søn, og går det helt galt, og jeg ikke kan klare det, så må jeg have noget smertestillende..

Har været med til min venindes 2 fødsler, og sikke en fantastisk oplevelse, så nu glæder jeg mig faktisk til det bliver min tur..  ved godt det kommer til at gøre MEGA ondt, men hey min baby skal ud...

Du har i den grad også noget at glæde dig til  Det er alle smerterne værd og mere til!

Men som nogle skriver, så er vejrtrækningerne vigtige. Du kan selv gøre noget for at mindske smerterne. 

Anmeld

4. april 2014

san

liten-mamma skriver:

Du har i den grad også noget at glæde dig til  Det er alle smerterne værd og mere til!

Men som nogle skriver, så er vejrtrækningerne vigtige. Du kan selv gøre noget for at mindske smerterne. 

Er også begyndt at øve mig i at trække vejret hehe

Anmeld

4. april 2014

Ciss

I starten var det som en slags rumlen i knoglerne i bækkenet kombineret med krampe i mavemuskulaturen. Efterhånden føltes det, som alt materialet i knoglerne fra lårbenene og et stykke op i ryggen glødet , kombineret med krampe i mavemuskulaturen.

Det var intensiteten i følelsen, som var det værste. Det gjorde jo ondt, men det var intensiteten, som skilte det fra andre smerter. Samtidig var det, som kroppen overstyrede mit hoved totalt, og jeg kunne ikke gøre andet end at følge med. Det er ikke ofte, man oplever den slags ellers...

Presseveerne var helt annerledes og mere i slægt med at have kraftig diare.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.